Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Multimediedesigner søger praktik i perioden 14/1-05/04 2013

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Dec 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino

Jeg læser multimediedesign på 3. semester på UCN Nordjylland, og leder i den forbindelse efter en praktikplads for perioden 14/1-05/04 2013. Jeg har igennem min uddannelse arbejdet meget med frontend design til bla. websites og smartphones. Derudover har jeg i mindre perioder arbejdet med video, unity3d spil, database samt trykte medier. I kan se mit skolearbejde på www.rasmushjulskov.dk

Min kompetencer ligger i hjemmesider samt design processen. Men jeg er meget engageret i at forbedre mig også på andre områder Jeg har taget ekstra undervisning i C#, samt været deltager til bla. Indiejam i Aalborg og TYPO2012 i London for nyligt.

Hilsen
Rasmus Hjulskov
www.rasmushjulskov.dk

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 14:09

Hej Rasmus,

Må jeg anbefale dig, at du søger mere kvalitativt. Som arbejdsgiver er der virkelig stor forskel på folk, der søger "et eller andet" og folk, som melder sig på banen og siger "Jacob, jeg synes at din virksomhed er helt fantastisk og jeg vil være en del af det!"

Det er i hvert fald mine erfaringer fra dengang, hvor jeg søgte praktik :-)    

Måske endnu vigtigere i din branche, så få skabt en kreativ ansøgning til virksomhederne, der viser dine evner 

Tilmeldt 28. Nov 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:40

Hvis du har mod på at komme til Odense nogle dage om ugen, kan vi måske godt finde ud af noget.

Vh. Mahyar

Tilmeldt 12. Dec 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:02

Hej Jacob

Jeg deler din holdning, og har også selv brugt de sidste par måneder på netop at gøre det personligt. Desværre, står jeg stadig uden en praktikplads, og da tiden er ved at løbe ud, ser jeg mig nødsaget til dette. Men som sagt, ville dette ikke være første prioritet på nogen måde!

Men mange tak for dit indlæg - det bekræfter mine tidligere tanker :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)