Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magentofejl? - Alle varer er væk - Alle varer er tilbage

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 129
Fra  Blikfang.com Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et (endnu) et problem men min shop. Da jeg bruger meget tid på den oplever jeg en rigtig kedelig ting, det sker lige pludselig og på alle styresystemer og for alle der sidder og kigger på den.
Alle varer, på alle sider er pludselig og helt uden grund væk

4718.varer væk.doc

Det tager ca 3 min, og derefter er alt tilbage.

Jeg har kun kunne tage billeder af det og vist det til min udbyder som ikke har gjort noget ved det. Jeg tænker jo at det må da være en eller anden systemfejl som jeg jo ikke kan rette....

Jeg synes det er et stort problem og har ofte kunder i telefonen der siger: Jeg sidder og kigger på den grønne paryk med krøll....hov nu blev alt væk!

Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre, er der andre der har oplevet dette?

MVH
Nicoline Roos

www.BlikfangKostumer.dk

 

MVH
Nicoline Roos  -  www.Blikfang.com

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Blikfang.com:
Jeg har kun kunne tage billeder af det og vist det til min udbyder som ikke har gjort noget ved det. Jeg tænker jo at det må da være en eller anden systemfejl som jeg jo ikke kan rette....

Hej Nicoline,

Jeg synes det er uheldigt vi skal kommunikere igennem Amino. Du kan ringe til mig på 2843 1010

Jeg har været rundt på kontoret og i vores support systemer. Der er hverken medarbejdere eller support tickets hos os der har modtaget noget fra dig idag.

Når jeg kigger på dine skærm dumps er tidspunktet 08:24.  men DATO'en er den 22. November. Går uret på din computer forkert ?

Magento Opbygger sine Index når du sidder og arbejder med dine varer og dit katalog.

Imens den genopbygger sit index er produkterne ikke synlige i frontend.

Det sker automatisk. ReIndexeringen er nødvendig. Men man kan disable det sker automatisk så man genindeksere på hensigtsmæssige tidpsunkter.

Det er sådan magento virker.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 129
Fra  Blikfang.com Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske skriver jeg her, da I ikke har kunne hjælpe selvom jeg har skrevet om dette problem flere gange, første gang var i slutningen af oktober og sidste gang var den 4/12.

Uret går ikke forkert, som du kan se på datoen 22/11 - 2012 er dette problem ikke begyndt i dag.

MVH
Nicoline Roos  -  www.Blikfang.com

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Blikfang.com:
Måske skriver jeg her, da I ikke har kunne hjælpe selvom jeg har skrevet om dette problem flere gange, første gang var i slutningen af oktober og sidste gang var den 4/12.

Ok, 

Forstod du forklaring jeg skrev på hvorfor dine produkter forsvinder af og til, og hvordan du løser det ?

------------------

Magento Opbygger sine Index når du sidder og arbejder med dine varer og dit katalog.

Imens den genopbygger sit index er produkterne ikke synlige i frontend.

Det sker automatisk. ReIndexeringen er nødvendig. Men man kan disable det sker automatisk så man genindeksere på hensigtsmæssige tidpsunkter.

Det er sådan magento virker.

------------------

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 1725
Fra  Profitize Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nicoline,

Nu er jeg en af Niels's konkollegaer. Det ville være belejligt for nogle at være indifferent i et sådant scenarie.

Det du oplever ér normalt. Det er ikke et problem, det er ikke en fejl. Det er sådan Magento virker.

Der er tale om ukorrekt brug af systemet, eller nok pænere sagt; manglende forståelse/viden om hvordan systemet virker.

Jeg kan forstå på dine tidligere indlæg at Magento er nyt for dig. Det bedste du kan gøre er at sætte dig ned og læse Manualen der følger med Magento, Google de steder hvor du har din tvivl og tal godt og konstruktivt med din leverandør - for du har på ingen måder valgt et inkompetent bureau. De ved hvad de laver, og tillid mellem hinanden er et af de vigtigste parametre i den sparring.

E-commerce er en verden i konstant bevægelse og med så utroligt mange facetter og udfordringer og scenarier at det er tæt ved umuligt for enhver leverandør at forsøge at forklare alt indledningsvist. - Derfor er det vigtigt at dialogen er god også bagefter, således at man kan få svar på de spørgsmål og udfordringer der 100% kommer henadvejen. Uden undtagelse.

Jeg håber at i får løst jeres dialog udfordring.

Ha en fantastisk dag.

Profitize - Webbureau specialiseret i E-handel & Konverteringsoptimering

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)