Jeg har et (endnu) et problem men min shop. Da jeg bruger meget tid på den oplever jeg en rigtig kedelig ting, det sker lige pludselig og på alle styresystemer og for alle der sidder og kigger på den. Det tager ca 3 min, og derefter er alt tilbage. Jeg har kun kunne tage billeder af det og vist det til min udbyder som ikke har gjort noget ved det. Jeg tænker jo at det må da være en eller anden systemfejl som jeg jo ikke kan rette.... Jeg synes det er et stort problem og har ofte kunder i telefonen der siger: Jeg sidder og kigger på den grønne paryk med krøll....hov nu blev alt væk!
|
Blikfang.com:Jeg har kun kunne tage billeder af det og vist det til min udbyder som ikke har gjort noget ved det. Jeg tænker jo at det må da være en eller anden systemfejl som jeg jo ikke kan rette....
Hej Nicoline,
Jeg synes det er uheldigt vi skal kommunikere igennem Amino. Du kan ringe til mig på 2843 1010
Jeg har været rundt på kontoret og i vores support systemer. Der er hverken medarbejdere eller support tickets hos os der har modtaget noget fra dig idag.
Når jeg kigger på dine skærm dumps er tidspunktet 08:24. men DATO'en er den 22. November. Går uret på din computer forkert ?
Magento Opbygger sine Index når du sidder og arbejder med dine varer og dit katalog.
Imens den genopbygger sit index er produkterne ikke synlige i frontend.
Det sker automatisk. ReIndexeringen er nødvendig. Men man kan disable det sker automatisk så man genindeksere på hensigtsmæssige tidpsunkter.
Det er sådan magento virker.