Hej Aminoer. Jeg har lavet min første video på youtube... Da det er min første og jeg var ret nervøs da jeg sådan skulle gå online med egen produktion af sådan noget stads, må i lige bære over med mig :) Håber det går. Den er hvert fald relevant for alle jer derude med huse, og så er den GRATIS.
Godt indspark omkring de flotte hvide flamingoblokke, der sidder i rigtig mange sokkelriste for tiden :-) :-) Det er jo fristende, at løse fodkulden her og nu, men klart, at ristene har en funktion og at der er en risiko ved at stoppe dem til.
Du tabte mig lidt til sidst på de forskellige materialer til at underisolere gulvet, men jeg forstod (kvinde, 50 +, ikke handyman) budskabet rigtig fint.
Synd, du ikke har gjort dit link aktivt og klikbart. Så det prøver jeg lige her
Hej Birte. Tak for din tilbagemelding og tak for linket :o) ja, det bliver nok lidt teknisk, men det er hvert fald vigtigt at man får brugt de rigtige materialer til den rette opgave. Jeg ser ofte folk lave halve eller helt forkerte løsninger. glædelig jul.
Du har en god stemme og et fint tempo i talen - og det er bestemt noget der kan være interessant, men:
Video mediet er jo ikke det samme som et lysbillede der tales henover. Du skal udnytte mediet.
Risten skulle ud - en flamingo klods vises - et gulv fra undersiden - måske med skimmelsvamp, det der rockwoll flexi et eller andet vises - over på dit ansigt når du taler - og tydeligere angivelse af comfort home som dem der står bag, men let tilgængelighed til hvordan man kontakter jer.
Jeg skal nok ha set på mit loft en gang til foråret, det er ikke umuligt jeg kontakter
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Du har en god stemme og et fint tempo i talen - og det er bestemt noget der kan være interessant, men:
Video mediet er jo ikke det samme som et lysbillede der tales henover. Du skal udnytte mediet.
Risten skulle ud - en flamingo klods vises - et gulv fra undersiden - måske med skimmelsvamp, det der rockwoll flexi et eller andet vises - over på dit ansigt når du taler - og tydeligere angivelse af comfort home som dem der står bag, men let tilgængelighed til hvordan man kontakter jer.
Jeg skal nok ha set på mit loft en gang til foråret, det er ikke umuligt jeg kontakter
Rigtig god konstruktiv tilbagemelding Cookie....det kan jeg godt se for mig. Det tager jeg lige med mig i min næste video, for selvfølgelig kommer der flere. Med hensyn til dig loft, så siger du bare til. Du er selvfølgelig også velkommen til at smide mig en beskrivelse af hvad du har i tankerne, så har jeg mulighed for at gøre mig nogle tanker :)