Vil du øge din omsætning? Se mere her
Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Jeg kan lige forestille mig at åbne min postkasse og trække de første 30 A4 sider med S/H reklame ud, hehe.
Svar
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Jeg kan lige forestille mig at åbne min postkasse og trække de første 30 A4 sider med S/H reklame ud, hehe.
Nu behøver alle ikke være s/h. Det kan også være egne trykte flyers, som jeg bare uddeler
Men ja, kan se hvad du mener
Svar
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
I den anledning må jeg nok hellere sætte en kvote på 8 bestillinger om måneden med det samme
Svar
Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
MSkovmose
Fra
Bella Borsa
Skrevet
11-12-2012 kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Min pointe var bare, at det er et rigtig godt tilbud, som jeg godt kunne forestille mig, at mange ville benytte sig af. Så mange at du måske skulle sætte en begrænsning på, hvor mange reklamer hver hustand vil få i samme omdeling, da det ellers kan have den modsatte effekt at modtagerne bliver negativt stemt overfor dem. :)
Var min webshop oppe og køre allerede nu så gjorde jeg selv brug af tilbudet. :)
EDIT: Okay det gjorde du så også selv i mellemtiden. :)
Svar
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Cool tilbud, Sander. Regn med en bestilling herfra, når vi rammer januar.
Svar
Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Casper H
Fra
Wisely Consulting
Skrevet
11-12-2012 kl. 23:08
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Svar
Jeg bor i Slagelse området, jeg håber for din egen skyld at det ikke er de samme adresse, nej tak til du spammer vores postkasse :D
Svar
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Sander
Fra
Grønlund Web
Skrevet
11-12-2012 kl. 23:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person
Svar
Jeg bor i Slagelse området, jeg håber for din egen skyld at det ikke er de samme adresse, nej tak til du spammer vores postkasse :D
Jeg ved ikke hvor meget spam , der er over en flyer om ugen eller noget i den dur Og jeg overholder selvfølgelig "Reklamer - nej tak" skiltene
Svar