Hej alle Aminoer :) Tak fordi i valgte at kigge her på mit indlæg og jeg håber at jeg kan holde jer fast.
Emnet siger meget, men absolut ikke sig selv. Jeg har igennem de seneste par måneder arbejdet på et nyt produkt, som snart er en fungerende Prototype, håber jeg ;) Til denne prototype, ville det være fantastisk hvis jeg kunne få hentet et patent i hus, således idéen da er sikret lidt.
Samtidigt er jeg på ingen måde erfaren på punktet omkring videreformidling af en ny produkt idé. Derfor søger jeg en der har haft succes eller virkelig tror på sine egne evner, som lanceringspartner.
Min umiddelbare tanke er at der skal bruges noget finanssering til at søge dette patent og til at få det ud over stepperne, både advokat og mere tænker jeg der skal benyttes.
Produktet håber jeg på at kunne sælge videre til en allerede eksisterende producent, således at idéen skal sælges og altså ikke produceres af "os".
Håber på at hører fra jer, hvis i har spørgsmål er i meget velkomne til at skrive dem herinde eller i en privat besked til mig, så vil jeg svare så godt jeg kan.