Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke komme ind på Amino Marked

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har flere gange forsøgt at komme ind på Amino Marked. Hver gang kører og kører og ... browseren kommer med følgende fejl

Server Error in '/marked' Application.


Unable to deserialize object from response body of type CommunityServer.WebServices.Serialization.Membership.UserSerialized

Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details: System.NullReferenceException: Unable to deserialize object from response body of type CommunityServer.WebServices.Serialization.Membership.UserSerialized

Source Error:

An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below.


Stack Trace:

[NullReferenceException: Unable to deserialize object from response body of type CommunityServer.WebServices.Serialization.Membership.UserSerialized] CommunityServer.WebServices.Serialization.Common.Response.GetResponseObject() +194 CommunityServer.WebServices.Membership.MembershipService.GetUser(String username) +66 MarkedLib.AminoMembershipHelper.GetCommunityServerUser(String userName) +15 MarkedLib.AminoMembershipHelper.SynchronizeUserTables(HttpContextBase context, String userName) +66 RainWorx.FrameWorx.MVC.MvcApplication.Application_PostAuthenticateRequest(Object sender, EventArgs e) +113 System.Web.SyncEventExecutionStep.System.Web.HttpApplication.IExecutionStep.Execute() +135 System.Web.HttpApplication.ExecuteStep(IExecutionStep step, Boolean& completedSynchronously) +137



Version Information: Microsoft .NET Framework Version:4.0.30319; ASP.NET Version:4.0.30319.272

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg får en udvikler til at se på det, men lad mig høre fra dig hvis det virker for dig nu.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg burde supplere med at det sker i Firefox hvor jeg er logget på Amino. Der sker åbenbart ikke noget i IE hovr jeg ikke er logget på Amino.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Cicoor Host & Saas ApS:

Jeg burde supplere med at det sker i Firefox hvor jeg er logget på Amino. Der sker åbenbart ikke noget i IE hovr jeg ikke er logget på Amino.



Ok.

Jeg siger det videre. Mange tak.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan faktisk hellere ikke komme ind via Google Chrome eller IE.

Så længe jeg ikke er logget på går det fint, men så snart jeg logger på hænger den i laaaaang tid inden den kommer med ovenstående fejlmeddelelse.

Alle de andre services fungerer upåkladeligt.

Jeg vil gerne byde på et par ting.

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Heller ikke fra Android. Lige så snart jeg er logget på går den ned.

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har en formodning om, at det er &-tegnet i dit brugernavn, der driller systemet.

Jeg sørger for, at der bliver set på det. Du hører nærmere :)

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så skulle der gerne være hul igennem for jer med &-tegn i brugernavnet :)

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kanon. Jeg har allerede lagt et bud. Tak for hjælpen.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)