Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

e-shop løsning

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

hej forum søger information om hvordan man starter en e shop, har kigget på forskellige løsninger og kan se der virkelig er en enorm prisforskel .

det jeg skal bruge er, mulighed for betaling med danske kort, et program til at bygge siden op i,  et domæne og en form for webhosting har ikke helt overblik over hvor meget, men det bliver ikke det store , og til sidst skal det være BILLIGT BILLIGT

så hvis i sidder med nogle gode forslag så byd endelig ind Yes 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 10:55

Hej Jonas

Billig, billig, billig, så skal du overveje at kikke på woothemes.com der med et design og woocommerce sætter dig godt i gang.

Du kan samtidig gratis hente et plugin til e-wire, lave aftale med e-wire og tage i mod kreditkort inkl. dankort.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 10:56
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jonas,

Hvad mener du lige med et system til at bygge shoppen op i? Mener du et CMS, hvor du selv kan rette produkter, beskrivelser mv. eller vil du selv sidde og rode med designet i stedet for at anskaffe dig en opsætning?

Jeg anbefaler som regel at man taget et kig på Magento, men du lyder ikke yderligere ambitiøs med shoppen. Måske ville shopify være noget at kigge på?

Du er velkommen til at tage fat i mig for at hive et tilbud hjem :-)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 11:02

Dit behov vil umiddelbart kunne imødekommes af de fleste systemer, så tjek evt. Brian Brandts "Webshop hvordan", der gennemgår valg af løsning mm.

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 11:04

tak for hurtig svar og tilbud jeg vil kigge på det jeg havde forstillet mig at lave siden over en skabelon 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)