Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en partner, gerne datamatiker, til dating site!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Dec 12
Indlæg ialt: 57
Fra  Brazy Store Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg søger en der kan være min samarbejdspartner, gerne en der kan finde ud af at udvikle hjemmesider, har forståelse for økonomi, markedsføring - eventuelt en med mere økonomisk uddannelse end jeg selv, da jeg selv læser kommunikation på 5.semester.

Om mig selv kan jeg sige at jeg snart er en pige på 23 år, har aldrig startet en virksomhed op før, så jeg er muligvis ligeså grøn som du er. Jeg bor i Aalborg og læser på universitet her. 

Et samarbejde kræver ikke mere end du selv er meget interesseret i at udvikle et dating site for unge, ser helst du er i 20erne, som jeg selv og du må meget gerne bo nær Aalborg så er det nemmere at komme i kontakt med hinanden Smile

Skriv endelig for en uddybning af ovenstående, hvis det kunne lyde interessant for dig :-)

Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 37
Fra  Mentium Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Silje

Jeg er selv i gang med at arbejde på et unikt dating koncept hvor jeg mangler dog også selv en eller flere der kan bidrage med markedsføring, tekster, brand til sitet osv. Jeg er læser selv til datamatiker, og har programmeret de sidste 5 år i en større it-virksomhed.

Jeg har programmeret de det meste af sitet og mangler efterhånden kun et ordenligt grafisk design. Jeg har domænet, servere der skal bruges. Har haft flere virksomheder igennem årene og har derfor også den viden der skal til for at få det op at køre.

Jeg bor selv i Viborg, og er 28 år.

Du må meget gerne skive igen hvis det kunne have interesse :-)

Mvh. Mads

Mentium - Fra idétilpasning, gennem softwareudivklingen, til en fungerende løsning - vi er med hele vejen

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)