Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gi et tilbud på design og opbygning af custom webshop.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Brøndby
Tilmeldt 28. Sep 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer,

Jeg er igang med at skal have udarbejdet en webshop.

Jeg har selv prøvet kræfter med en løsning, hvor jeg selv har rodet med kodning og design af siden, men har måtte indse at jeg ikke har de nødvendige skills der skal til.

Jeg har selvfølgelig nogle ønsker til siden og de er følgende:

Det vigtigste for os, er at shoppen bliver simpel, minimastisk og elegant samtidig med at den loader siderne hurtigt og købe processen er så hurtig og nem som muligt.

Jeg har allerede et design i tankerne (minimalistisk, simpelt og elegant), og har fundet andre sider, som har noget lign.

Når man kommer ind på siden skal vi have en startup side som disse to: (lidt af det ene og lidt af det andet) 

http://www.beyondinvitingcouture.com/

En anden baggrund og noget andet musik, men med samme "feeling". og navnet og loget, skal nærmest blive skrevet på, ligsom det bliver i det link. I den viste hjemmeside, så skifter baggrunden til et billede, efter logoet er "skrevet". Det skal ikke ske i min webshop.

I stedet, skal logoet/navnet, rykke lidt op af, og måske blive lidt mindre også, lige som her:

http://www.hannah-handmade.com/

Og som i dette link, skal der så poppe mine kategorier frem.

Så alt i alt, skal forsiden være således at vores navn/logo skal skrives elegant og flot som i det første link, hvorefter det rykker lidt op og gør plads til klikbare billeder, som i andet link.

De klikbare billeder, skal derigere brugeren over i den tilknyttede kategori, hvori der er en masse produkter.

Produktsiden skal så selvfølgelig også være minimalistisk, simpel og elegant. Derfor skal logo være i toppen , der skal ikke være nogen topmenu, en meget simpel menu i sden, hvor man kun kan se skriften. dvs kun kan se side 1, side 2, side 3. ingen knapper, ingen rammer, kun skriften. Det skal stå i en flot font, som vi selv finder.

Produkterne skal være vist i så store billeder som muligt, hvilket også betyder at shoppen, skal være så bred som muligt. Har set mange som kun fylder halvdelen af skærmbilledet. Shoppen skal gå så langt ud i begge sider af skærmen som muligt, samtidig med, at undgå at nogle brugere skal scrolle til siderne for at kunne se det hele. 

Derudover skal alle produkter være på en side, så der må ikke være mulighed for at skifte side.

Man skal også kunne sammenligne 3-5 produkter, hvor det bare er billederne der skal sammenlignes.

Når man trykker på et produkt, skal et stort billede vises af produktet. ikke et lille et, men skal være stort. 

Det skal være i en webshop løsning, som gør at loadtiderne ved sideskift, vil være så korte som overhovedet muligt. 

Det skal helst være med en integreret betalingsløsning. Det er ikke et krav at det skal være med dibs, men hvis det kanl ade sig gøre at få en løsning somer tager danske kort, ville det da være en fordel.

Mange tak,

Jesper H Juel

Fra Brøndby
Tilmeldt 28. Sep 10
Skrevet kl. 13:47

Glemte at skrive at produkterne i produktsiden skal være i 4-5 rows, hvor man så bare skal kunne scrolle nedad for at se alle produkterne.

Der er selvfølgelig flere ønsker og detaljer, og vi er også åbne overfor ændringer og tiltag, som du/i skulle have, hvis det er dig/jer der skal udarbejder siden.

Vi har faktisk allerede kontaktet nogle i Inden, som ville kunne lave den, men ville helst have den lavet her i DK.

Kom frisk med nogle gode tilbud,

Glæder mig til at høre fra nogen af jer.

Jesper H. Juel

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jesper

Du bør indsætte det i et dokument du kan give til dem der skal lave din shop. Så kan du sætte numre på og I kan bedre blive enige om hvad der skal laves m.m.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Brøndby
Tilmeldt 28. Sep 10
Skrevet kl. 13:55

Hej Niels,

Sender også et dokument, til dem der vil få opgaven, men tænkte at jeg ville kunne få nogle reelle prisforslag, på denne måde.

Er heller ikke fast besluttet på hvilket shopsystem det skal opbygges i.

Men tak for feedback,

Jesper H. Juel

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)