Hej, mvh |
En af mulighederne er nok at gøre det i enten en af dine forældres navn, eller en kammerat over 18.
Hej, mvh |
En af mulighederne er nok at gøre det i enten en af dine forældres navn, eller en kammerat over 18. |
Sov bedre om natten med en kontinentalseng
Hej Casper, Det kan godt lade sig gøre. Prøv at tage en snak med Tradedoubler og Euroads om det. Jeg er personlig partner hos Tradedoubler i min fars navn, og det har jeg fået tilladelse til uden problemer. Du kan evt. blive partner i dine værges navn, hvis du får tilladelse af dem. Dette er Tradedoublers betingelser: "Såfremt affiliate er en fysisk person, skal pågældende være fyldt mindst 18 år. Såfremt affiliate ikke er fyldt 18 år, skal en af den pågældendes forældre give samtykke til tilslutningen til TradeDoublers serviceydelser. En registrering af en affiliate, som ikke er fyldt 18 år, uden en forældres samtykke er ikke gyldig." Venlig Hilsen Martin Dyrhøj |
Hvordan kan jeg skrive til dem at jeg har fået tilladelse? |
Umiddelbart tror jeg bare du skal registrere dig i en værges navn, hvis / når du får tilladelse og skrive til dem efterfølgende. Jeg skrev til dem, at jeg stod i min fars navn, og at jeg selv kun var 17 år, og det var ikke noget problem. Venlig Hilsen Martin Dyrhøj |
Jeg har oprettet mig hos tradedoubler og fået tilladelse, men opdaget først nu jeg skulle være 18 år. - det gik lidt for stærkt :) |
Er din konto blevet lukket så? Venlig Hilsen Martin Dyrhøj |
Har hørt "rygte" om at man kan få en stor bøde? da man skal være myndig |
Nej, jeg er ikke begyndt på noget endnu, jeg vil være på den sikre side |