Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Installation af modul i magento til integration med consignor edi-soft

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mangler en der har erfaring med Magento og consignor, som kan installere et modul der skal kommunikere med consignor fra edi-soft. Modulet er købt, og skulle ifølge leverandøren tage ca 1.5 timer, men de har ikke selv tid før uge 9, og vil gerne have det installeret hurtigst muligt.

Der vil være et par simple ændringer der skal laves i checkout, men det meste er klart. Hvis nogen har en instruktion til installationen, kan jeg muligvis klare det selv, men har nogen erfaring med det allerede, vil det være det bedste. Modulet er fra customerwise. Efterfølgende opsætning mellem modul og consignor klares af edi-soft. Nogen der kan klare denne opgave?

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Sep 08
Indlæg ialt: 64
Fra  WEXO Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

langvang:
eg mangler en der har erfaring med Magento og consignor, som kan installere et modul der skal kommunikere med consignor fra edi-soft.

WEXO har landets stærkeste produktionsafdeling og kan helt sikkert hjælpe dig nu og fremadrettet mht. Magento relaterede projekter/opgaver. Vi har en stor produktionskapacitet, og er derfor også stærke på support og videreudviklingsopgaver, da vi kan løse mindre opgaver på kort tid.

Vi arbejder udelukkende med Magento og har lavet flere consignor integrationer, hvorfor dette ikke er noget problem.

Giv mig et kald eller send en mail, så vi kan komme i gang.

Med venlig hilsen

Allan Jensen

E-commerce Consultant

WEXO

M: 21303072 E: aj@wexo.dk W:www.wexo.dk

www.wexo.dk - Vi vil være Danmarks bedste til Magento - har du en udfordring til os?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)