Vi et upcoming tøj brand, som nu leder efter nye leverandør i udlandet. Vores produkter er t-shirt og trøjer. Vi skal bestil 100 t-shirt pr. design. Der skal være necklabels, pricelabels, vaskeanvisning og emballage.
Hej Jeg har nogle kontakter. Har i styr på tegninger, måleskemaer og evt mønstre til produktionen, for ar sikre at i får standardiseret str, som passer jeres målgruppe, at produktionen forstår jeres ideer osv??
Har også kontakt til Kina hvis det er. En tøj producent. Hvis du ønsker en snak med ham så kan du få hans kontakt oplysninger på skype. bare pm mig. Så kan han lave en pris til dig osv. Men igen kommer an på hvor mange designs du har.. Han laver ikke alt for små ordre.
Vi har styr på tegninger, mønstre til produktionen. Måleskemaer er vi i gang med finde ud af, ellers har vi det hele i orden. Hvad mener du lige præcis med det "her produktionen forstår jeres ideer osv??"
Jeg mener om I har måleskemaer, gerne how to measure som viser hvordan målene skal tages, teknisk dokumentation, jeg anbefaler at alt skrives ned som kommentar til det produkt i ønsker. At i bestiller en str tilretter den og derefter får gradueret i dk af en konstruktør, så str bliver rigtige. Beskriv med stikning og alle detaljer. jo mere der er forklaret på tegninger og skriv jo sikre er i på produktionen forstår ideerne.
På www.bricpro.com kan du enkelt finde frem til den fabrik du søger. Du kan også sende mig en e-mail på mads@bricpro.com, så kan jeg hjælpe dig med at finde frem til den rette fabrik.
Jeg har tøjfabrikker i Thailand, som kan producere alt slag af tøj til en lav pris og i god kvalitet. Jeg har kontor i Aarhus, hvor jeg kan hjælpe kunde og koordinere med produktion, quality, og levering fra Thailand til Denmark eller andre steder. Du kan kontakt mig på toon11st@gmail.com,hvis du er interesseret i det. Mvh