Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min blog frederikstokholm.dk

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du brugt et theme eller har du selv kodet :) ?

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 17:13

Jacob Damsgaard:

Har du brugt et theme eller har du selv kodet :) ?

Det er et theme, som jeg har købt på Themeforrest.net :-) 

- Så kan man jo selv kode på det, hvis man har lyst. 

//Frederik 

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 20:10

Jeg vil anbefale MailChimp - Her kan du både lave den auto-udsendelse du er interesseret i, men senere også vælge at sende "custom" nyhedsbreve ud (det er jo ikke muligt med det andet :-)).

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra København
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 21:42

Rent teknisk set er siden utrolig langsom! 

Det tager mig (på 20mbit/s) over 8 sekunder at indlæse din forside. Det er noget du skal gøre noget ved, hvis du vil have success med din blog. Mange vil bare lukke siden før den bliver indlæst, når det tager så lang tid.

Skal du have lavet et anlæg til festival eller lign. begivenheder? www.canopysound.dk

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 22:58

Viktor Poulsen:

Rent teknisk set er siden utrolig langsom! 

Det tager mig (på 20mbit/s) over 8 sekunder at indlæse din forside. Det er noget du skal gøre noget ved, hvis du vil have success med din blog. Mange vil bare lukke siden før den bliver indlæst, når det tager så lang tid.

True shit!! Jeg har prøvet med en del plugins, som skulle gøre siden hurtigere, men uden held. Har du/i nogle forslag til, hvordan siden kan gøres hurtigere? Det er stressende at siden er så langsom, og det skræmmer sikkert også en del besøgende væk?

//Frederik 

Fra København
Tilmeldt 18. Dec 09
Skrevet kl. 23:09

Det skræmmer nemlig rigtig mange væk og giver en dårlig google rank, hvis ens side loader langsomt.

Du har 18 javascripts og 18 css filer som indlæses på hver enkelt side. Tror det vil hjælpe en del at kombinere dem til enkelte filer.

Og så er der mange dns-lookups på mange af dine scripts google api osv. Lidt besværligt at rette.

Og den værste må nok være billederne. De fylder rigtig meget alle dine billeder. Dem skal du have compresset. Dit javascript fylder også utrolig meget, så det burde du også compresse.

Skal du have lavet et anlæg til festival eller lign. begivenheder? www.canopysound.dk

Fra København
Tilmeldt 18. Dec 09
Skrevet kl. 23:10

Som du kan se her fylder det en del

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 23:26

Hvordan kombinere jeg filerne?

Og hvordan kompressor jeg? :-)

//Frederik

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 03:40

Viktor Poulsen:

Som du kan se her fylder det en del

Hvilket program bruger du her?

/ John Bakken 

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Fra København
Tilmeldt 18. Dec 09
Skrevet kl. 03:45

bruger yslow plugin til chrome - kan anbefales :)

mht. til billederne; på en wordpress blog er det nemmeste nok at køre smush it - http://wordpress.org/extend/plugins/wp-smushit/ 

At kombinere dine filer skal du nok vide nogenlunde hvad du piller ved, inden du gør det. 

Prøv også at deaktivere dine plugins og genteste hastighederne efter aktivering af hvert enkelt plugin, for at se hvilket af dem, der gør din side sløv. 

Der er nogle gode artikler https://developers.google.com/speed/articles/?hl=da på hvordan du kan optimere et website :)

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)