Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Program til at redigere Frontpage 2003 site?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 1. Dec 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

audiocompagniet.dk er lavet i Frontpage 2003.

Er der nogen der ved, om man kan benytte et andet program til at redigere siderne med - gerne med Mac?

Jeg er udmærket klar over Frontpage's kedelige kode, men det er ret nemt at bruge, når man har lært det. Men jeg vil foretrække at benytte mac til arbejdet.

Søren

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg redigerer mine frontpage sider med et freeware program, som hedder Kompozer, det kan det meste, dog kan frontpage theme drille lidt.

Jeg bruger Filezilla til at uploade/downloade til webhotellet.

Jeg har dog seriøse tanker om at omlægge siderne stille og roligt til wp, en side ad gangen, der er rundt regnet ingen fordele i frontpage mere og wp er meget nemmere at redigere i og har mange flere fordele i forhold til seo mv.

De bedste hilsener

Finn

Fra Ballerup
Tilmeldt 14. Dec 10
Indlæg ialt: 17
Fra  WebSights Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Med 10 websites der indeholder i alt ca. 650 sider, så sidder jeg også godt og grundigt fast i Frontpage 2003 suppedasen. Har maaange gange tænkt på at omlægge til Joomla, WP eller helt tredje program, men kan slet ikke overskue det, især ikke rent tidsmæssigt.

Har netop købt ny stationær pc, og her måtte jeg vælge Win7 da Frontpage 2003 ifølge Microsoft ikke kan køre på en Win8 maskine. Det skal man som Frontpage 2003 bruger altså lige huske på - og jeg tror nok at vi stadig er nogle stykker :-) 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)