Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan jeg starte? - Rammer 92,7 procent af alle fiktive bets

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

MSkovmose:
Så du mener, at det er mere vigtigt, at han har lavet mange bets end at han rent faktisk har overskud på sine bets? :)

Nej det er omvendt det han skriver. Det nytter ikke noget hvis sample size er meget lille. Man skal være vindende over rigtigt mange bets for man med større sikkerhed kan sige om man er vindende i længden.

Fra Haderslev
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 84
Fra  Sundtema.dk Skrevet kl. 13:27

For at kunne redegøre om man er god til betting behøver man et vist antal spil, for at se om man kan skabe overskud. 500-1000 spil er et fint grundlag for den vurdering.

100 spil kan også gøre det, men her kan varians nok spille en større rolle.

sundtema.dk har stor viden om sund mad, livsstil og artikler om fødevarer

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 13:32

Thomas Frost:

MSkovmose:
Så du mener, at det er mere vigtigt, at han har lavet mange bets end at han rent faktisk har overskud på sine bets? :)

Nej det er omvendt det han skriver. Det nytter ikke noget hvis sample size er meget lille. Man skal være vindende over rigtigt mange bets for man med større sikkerhed kan sige om man er vindende i længden

Det er jeg skam også helt enig i. Men det vigtigste er nu engang om man har overskud på sine bets eller ej. For ellers taber man jo penge og så får man aldrig nogen med på sine råd.

Selvfølgelig skal det foregå over rigtig mange bets og det skal være noget, der kan fremvises for, at der skal være nogen troværdighed i det.

Jeg har selv levet inden for branchen i et par år indtil jeg indså, at det tog alt for meget af min tid at sidde og lave analyser og følge med i nyheder, fora m.m.

Fra København N
Tilmeldt 15. Aug 12
Indlæg ialt: 39
Fra  FindGaven.Nu Skrevet kl. 13:32

Lav en logbog hvor du starter med 1.000 fiktive dollars og lav så dine bets og skriv ned hvad du vinder og taber hver gang og følg din saldo. Hvis du laver en side med det som folk begynder at følge skulle du nok kunne lave lidt penge via affiliate aftaler med nogle betting sites.

Svært ved at finde de gode gaveidéer? Check FindGaven.Nu

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:38

MSkovmose:
Men det vigtigste er nu engang om man har overskud på sine bets eller ej. For ellers taber man jo penge og så får man aldrig nogen med på sine råd.

Ja det er jo også det vi skriver. Han skal være vindende men på en stor sample size, ellers er det ikke interessant.

Og han skal i gang med at foreslå sine spil offentligt, så han kan få troværdighed, han kan ikke bruge en privat logbog til noget som helst, som andre foreslår.

Fra København N
Tilmeldt 15. Aug 12
Indlæg ialt: 39
Fra  FindGaven.Nu Skrevet kl. 13:39

Dennis Nissen:

For at kunne redegøre om man er god til betting behøver man et vist antal spil, for at se om man kan skabe overskud. 500-1000 spil er et fint grundlag for den vurdering.

100 spil kan også gøre det, men her kan varians nok spille en større rolle.

Der findes gode statistiske metoder hvor man helt nøjagtigt kan bestemme hvor stor sample size der er nødvendig for at have en sikkerhed i at sige at ens resultater ikke bare er tilfældige. 

Hvis man er interesseret kan man læse om det her:

http://en.wikipedia.org/wiki/Sample_size_determination

Noget andet når man snakker om sådanne "investeringer" er at der er to mål: "høj afkast" og "lav risiko". Det nytter ikke at man vinder 99 af 100 bets hvis man på bet nummer 100 mister alle sine penge på en gang. 

Svært ved at finde de gode gaveidéer? Check FindGaven.Nu

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 13:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

MSkovmose:

Kristoffer Broholm:

Endnu mere vigtigt end TBP er over hvor mange bets det er. Jeg kan altså også godt ramme 9 bets ud af 10, det betyder ikke nødvendigvis jeg gør det de næste 1000 bets.

Generelt set er de begge vigtige. Men lige præcis i den her sag, hvor vi skal vurdere en guts evner og give ham råd til at anvende dem, er det for mig vigtigere at vide om det er 10, 100 eller 1000 bets han har lavet med 92,7% hitrate. Når jeg så kender antallet, kan vi kigge på TBP. 

Vend den om for eksempel. Hvis han siger hans TBP er 102% hvad fortæller det dig? Absolut intet. Du SKAL bruge antal bets for at kunne vurdere om 102% TBP og 92,7% hitrate er godt.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 14:00

Kristoffer....Er meget enig med dig her ;-) 

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 14:11

Selvfølgelig er begge ting vigtige, men jeg reagerer, når du siger, at det er mere vigtigt om det er på 10, 100 eller 1000 fiktive bets end om han rent faktisk har overskud. Der mener jeg, at du er helt galt på den.

Hvilken forskel gør det, om det er på 10 eller 10.000 bets, hvis han har en TBP på under 100%? Så kan man jo ret hurtigt fortælle ham, at han skal droppe den idé pt., hvis han og alle som vil følge hans bets taber penge på det.

Selv hvis han har en TBP på 102% over 10.000 bets, så er der ikke ret mange, der vil købe informationer af ham.

Jeg havde, da jeg levede af det, en TBP på 114% på mine bets alene over knap 2 år og selv da var der ikke så meget salg i det. Den smule salg der var i det var langt mindre end det jeg selv lavede på mine bets og handler.

Men vi kan blive helt enige om at hitraten er 100% irrelevant.

Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 172
Fra  Partner Call Skrevet kl. 09:34

Jeg ville lave en tipster hjemmeside, hvor folk betaler et månedligt beløb for at se andres væddemål.

Men det kræver dog at du har kæmpe gevinster og kan vise statistikker over alle dine væddemål.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)