Hej
Jeg er ikke selv en gamer, men derfor kan mit svar faktisk være lige så relevant som synspunktet fra en prof gamer, hvis ikke mere relevant. Når det kommer til at analysere en webshop, gælder det både om at se effekten af den forventede målgruppe men også af den ukendte målgruppe - sådan en nongamer som mig.
Selv hjemmesiden er enkel at finde rundt i, men den giver mig ikke lyst til at kigge så meget videre overhovedet. Designet er enkelt, hvilket er godt, men der er desværre lidt for meget paint over designet.
Enten er det fordi du underligt nok har overset det, eller ikke har løst det endnu, men der er en kæmpe fejl. Det er ikke muligt at gå ind på selve produkterne under "hardware".
En god måde at skabe flere kunder på er, den altid gode og kendte metode, social network. Her taler vi Facebook, Twitter og instagram men nok mest førstnævnte i det her tilfælde. Selvom det måske er de færreste af dine venner som er en lige så engageret gamer som dig, kan en fanside være rigtig nyttig til at samle gamere landet over fra.
TILFØJELSE: Jeg lagde mærke til at du indtil videre er kommet med undskyldninger til mange at de rettelser der er kommet. Der findes ikke undskyldninger, når det kommer til gode råd. Der findes grunde til at lade være med at følge dem. Du bør tage dem alle til dig, for selvom din side godt kan fungere uden at følge rådene, bliver den uden tvivl bedre hvis du gør. Det er trods alt også hvad du forhåbenligt har oprettet tråden for.
Jeg håber du kan bruge mine ord til noget.
Held og lykke fremover
Mvh
Alexander Øster
UII - Ung Innovativ Iværksætter