Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

jeg er igang med at starte mit lille firma Rootdata.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 10
Fra  RootData Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med at starte mit lille firma rootdata.dk og der på ville jeg bare høre om hvad i synes om mit website indtil vider og min ide.

Jeg ville og gerne høre om i har nogle forslag til hvordan man får flere kunder osv..

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 00:41

Hej!
Jeg er selv gamer af css.

Din side, hvad med at lave den på dansk så flere folk forstår,

Design, det er ikke nydeligt. det ser ikke specielt seriøst ud, skriv nogle flere detaljer. beskriv dit gamepanel.
Fjern hvem et er lavet af.

Jeg vil anbefale dig at finde et design på templatemonster.com ..   

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 10
Fra  RootData Skrevet kl. 00:48

Hej casper.

Det med designet, så er det ikke færdigt og jeg gider ikke gå ud og bruge 700kroner på et design ;)

Det med det engelske, så burde alle kunne forstå den smule text på engelsk der er ;)

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 00:52

zkyhn:

Hej casper.

Det med designet, så er det ikke færdigt og jeg gider ikke gå ud og bruge 700kroner på et design ;)

Det med det engelske, så burde alle kunne forstå den smule text på engelsk der er ;)

Tssh... 700 kr på et design.. det er det værd! du tjener det nemt ind, dit design indtil videre ikk er nydeligt..
Post her når du er ved at være færdig

Mvh 

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 00:53

Det er da godt nok noget værre hø, undskyld for min ærlighed.

Alt ved den hjemmeside er hæsligt og konceptet er ikke alene i stærk konkurrence i DK, det er også i nedgang.

Normalt ville jeg bruge lidt mere tid på at kommentere specifikke problemer, men ærlig talt ville jeg nok bruge mere tid på mit indlæg end du har brugt på dit "website"

Det er en ommer, måske en lodret arkivering.

Igen, beklager den hårde sandhed.

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 156
Fra  Siino Skrevet kl. 08:31

Jeg må tilslutte mig de andre. Var vi i slutningen af halvfemserne var designet og blandingen af engelsk og dansk bedre. Det går dog ikke i dag. Du vil ikke få kunder med din side og er i øvrigt et helt horribelt marked at komme ind på. Det er fuldstændig mættet og presset i bund fordi der er så mange konkurrenter.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:00

find et godt wordpress tema , der findes adskille der er gode start med det 

når lavet god hjemmeside , ud være aktive rundt omkring amino.dk eksempelvis

husk social medier på siden google plus og facebook

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 10. Jun 10
Indlæg ialt: 75
Fra  SHIZZLE Clothing Skrevet kl. 00:09

Hej

Jeg er ikke selv en gamer, men derfor kan mit svar faktisk være lige så relevant som synspunktet fra en prof gamer, hvis ikke mere relevant. Når det kommer til at analysere en webshop, gælder det både om at se effekten af den forventede målgruppe men også af den ukendte målgruppe - sådan en nongamer som mig.

Selv hjemmesiden er enkel at finde rundt i, men den giver mig ikke lyst til at kigge så meget videre overhovedet. Designet er enkelt, hvilket er godt, men der er desværre lidt for meget paint over designet.

Enten er det fordi du underligt nok har overset det, eller ikke har løst det endnu, men der er en kæmpe fejl. Det er ikke muligt at gå ind på selve produkterne under "hardware".

En god måde at skabe flere kunder på er, den altid gode og kendte metode, social network. Her taler vi Facebook, Twitter og instagram men nok mest førstnævnte i det her tilfælde. Selvom det måske er de færreste af dine venner som er en lige så engageret gamer som dig, kan en fanside være rigtig nyttig til at samle gamere landet over fra.

TILFØJELSE: Jeg lagde mærke til at du indtil videre er kommet med undskyldninger til mange at de rettelser der er kommet. Der findes ikke undskyldninger, når det kommer til gode råd. Der findes grunde til at lade være med at følge dem. Du bør tage dem alle til dig, for selvom din side godt kan fungere uden at følge rådene, bliver den uden tvivl bedre hvis du gør. Det er trods alt også hvad du forhåbenligt har oprettet tråden for.

Jeg håber du kan bruge mine ord til noget.

Held og lykke fremover

Mvh

Alexander Øster
UII - Ung Innovativ Iværksætter 

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 00:16

Jeg googlede dit navn
Så kom http://gtxgaming.dk frem er det også dit?
For så er designet bedre.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)