Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online gavekort - mon jeg kan det?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Så fik jeg jo lige endnu et indfald.

Vil det være en større historie at få lavet det således, at folk kan købe/betale/udprinte et gavekort på min ganske almindelige hjemmegjorte wordpress-side?

Synes du i øvrigt min idé er helt ud i hampen?

Fra Fredericia
Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 46
Fra  Battericover.dk Troester Trading Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan jeg desværre ikke svare dig på om det er muligt i wordpress?!

Men jeg synes det er en rigtig god ide, som du har fået! og er værd at undersøge om det er muligt.

Mvh
Andreas  

Ejer af BatteriCover.dk - Battericovers og Powerbanks til din smartphone

Fra Ringsted
Tilmeldt 1. Oct 12
Indlæg ialt: 109
Fra  HoneyWeb Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved der findes div. plugins hvor folk kan købe sig adgang til sider, downloads og lign.

Mvh.

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja og nej. Det kan helt klart godt lade sig gøre, men hvis du selv skal igang kan du godt forvente at skulle bruge noget tid.

Du kan selvfølgelig også købe dig ud af det. :-) ps. Vil ikke smide en pris op her på amino, da det altid ender med en priskrig og kvaliteten desværre ikke (altid) følger med.

Send mig en mail hvis jeg skal sende en liste over plugins som indeholder de funktioner du leder efter. :-)

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone,


Det lyder som om at du skal bruge en webshop-modul til din wwordpress installation? :)

Eller vent...! :) En løsning kunne måske være at du implementerer et betalingsmodul a la epay el. paypal, inde på din wordpress side? - Og når folk så overfører et beløb til dig, kan du jo kvittere med at give dem en kode som kun DU har...? :) og når folk så fremviser et gavekort, kan du holde det op imod din egen liste - og på den måde sikre at gavekortet ikke er hjemme-fabrikeret?

Det behøves ikke nødvendigvis at gøres til noget super avanceret egentlig? :)



Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Mar 10
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan sagtens lavet, og det edda ikke noget der tager frygtelig lang tid.

Du velkommen til at skrive en pm hvis du vil have et tilbud.

God jul.

Fra Strib
Tilmeldt 26. Aug 08
Indlæg ialt: 22
Fra  NonsensMedia Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Installer WooCommerce der er gratis, og så tilkøb det officielle gavekort plugin fra woocommerce. Det kan du selv gøre hvis du læser instruktionerne godt og kender lidt til wordpress. Det er ikke så dyrt, og så kører det ret automatisk. Sådan ville jeg gøre :-)

Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone

Se http://www.nemgavekort.dk

Der får du en professionel gavekort løsning til dit site Gratis. 

Tomas. 

Nemgavekort. 

Fra Strib
Tilmeldt 26. Aug 08
Indlæg ialt: 22
Fra  NonsensMedia Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nemgavekort:

Hej Lone

Se http://www.nemgavekort.dk

Der får du en professionel gavekort løsning til dit site Gratis. 

Tomas. 

Nemgavekort. 

Hejsa, det kan godt ske at jeg er langsom, men jeg forstår altså ikke ideen med jeres koncept ud fra jeres hjemmeside. Gå ind på jeres side igen, og lad som om i ingen anelse har om hvad det er, og så se om i ville tilmelde jer. Jeg tror nemligt ikke at der kommer mange kunder i butikken før i skriver meget klarere hvad det er i laver, og hvordan det fungerer.

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Niclas Lund:

Installer WooCommerce der er gratis, og så tilkøb det officielle gavekort plugin fra woocommerce. Det kan du selv gøre hvis du læser instruktionerne godt og kender lidt til wordpress. Det er ikke så dyrt, og så kører det ret automatisk. Sådan ville jeg gøre :-)

Lige præcis. Du kan blandt andet bruge dette: http://www.woothemes.com/products/smart-coupons/

Alternativt kan du oprette et produkt i din WooCommerfce webshop der hedder "Gavekort" til den ønskede pris. Når der så kommer en ordre, kan du lave en unik rabatkode pålydende værdien og sende den til kunden.

Dbh Lars

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)