Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress theme - Hvad vil du anbefale?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa! Har du erfaringer med diverse wordpress themes, så hører jeg meget gerne om dem. Jeg søger følgende kvaliteter i prioriteret rækkefølge:

1. Lightweight! Det er alfa og omega, at det skal være et theme som ikke kræver de store ressourcer, men som dog er skalérbart.

2. Det skal være Magazine-style, eller have mulighed for at blive det. Med mulighed for thumbnails (mit site er stort, med 6000 artikler).

3. Mindst to customizable sidebars, og gerne mulighed for at udvide med flere.

4. Skal være SEO-optimeret,  da jeg IKKE ønsker at installere nogen SEO-plugins.

5. Udseendet betyder intet (det er jo det indre der tæller :-) )

Jeg vil også være meget glad, hvis nogen har erfaringer med Thesis, eller Genesis (eller lign),  og vil dele dem, og om disse lever op til ovenstående krav.

På forhånd mange tak og god we :)

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ingen gode bud fra nogen på denne dejlige 2. søndag i advent? Gift

Fra Svendborg
Tilmeldt 2. Feb 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

PageLines og Responsive er to temaer, som er rigtig brugervenlige og overskuelige. De opfylder dog ikke alle dine krav. Du kan evt. også tage et kig på elegantthemes.com

God søndag.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

temaet "canvas" er et rigtig godt tema, som er meget customizable og har en seo funktion inkl. magazine. Vil dog anbefale at du installere wordpress seo, selv om du ikke vil installere nogen SEO-plugins!

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jaes:
PageLines og Responsive er to temaer, som er rigtig brugervenlige og overskuelige

Mange tak! Dem vil jeg kigge nærmere på :-)

Jeg var for et par år siden medlem hos Eleganthemes, men dengang var der nogle issues omkring SEO. Dette kan der selvfølgelig være rettet op på idag.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Knuth Becker:
temaet "canvas" er et rigtig godt tema, som er meget customizable og har en seo funktion inkl. magazine

Super! Tak for dit svar :-)

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug Themeforest de er absolut #1 hvad angår temaer i WP. De folk der laver temaerne er utrolig dygtige derinde og de er UTROLIG høje krav fra Envato omkring hvad der kan blive published.

Where there is harmony, there is victory :) 

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Labera_Lege:
Brug Themeforest de er absolut #1 hvad angår temaer i WP

Hej og tak for dit svar Smile

Jeg er enig vedr. Themeforrest, som jeg godt kender og flittigt bruger ;). Mit indlæg var mere i håb om, at få lidt mere personlige erfaringer med konkrete themes, da jeg har oplevet problemer med for højt CPU-forbrug ifm. installering af visse themes.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)