Nogle som har erfaringer med dba.dk ? Har solgt flere ting der og med hurtig respons, så tingene blev solgt hurtigt. Her for et par dage siden, begyndte det med, at der ingen som henvendte sig og næsten ingen ser annoncerne, med det jeg har til salg. Selv hvis jeg køber, så man ligger blandt de øverste på side 1, er der nærmest ingen respons længere. Nogle som kan komme med et bud, hvad er er galt? |
sverigemand:Nogle som har erfaringer med dba.dk ? Har solgt flere ting der og med hurtig respons, så tingene blev solgt hurtigt. Her for et par dage siden, begyndte det med, at der ingen som henvendte sig og næsten ingen ser annoncerne, med det jeg har til salg. Selv hvis jeg køber, så man ligger blandt de øverste på side 1, er der nærmest ingen respons længere. Nogle som kan komme med et bud, hvad er er galt?
Jeg har en del ting til salg på dba.dk og sælger stort set hele tiden. der er perioder hvor der ikke sker så meget, men så retter jeg lidt i teksten ligger et nyt billede ind og så kører det igen. det er lidt som med ens hjemmeside, der skal ske noget nyt ellers gider folk ikke kigge forbi.
Så det ville jeg da prøve.
Et andet tip er skriv i din tekst at du eventeutl vil bytte med en Iphone, så indekserer dba. din annonce med iphone i keywords og det giver mange visninger.
men ikke noget med at sige det til nogen:)
med venlig hislen
Jimmie