Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

erfaringer med dba.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nogle som har erfaringer med dba.dk ? Har solgt flere ting der og med hurtig respons, så tingene blev solgt hurtigt. Her for et par dage siden, begyndte det med, at der ingen som henvendte sig og næsten ingen ser annoncerne, med det jeg har til salg. Selv hvis jeg køber, så man ligger blandt de øverste på side 1, er der nærmest ingen respons længere. Nogle som kan komme med et bud, hvad er er galt?

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 86
Fra  Saris Group Skrevet kl. 23:01

sverigemand:

Nogle som har erfaringer med dba.dk ? Har solgt flere ting der og med hurtig respons, så tingene blev solgt hurtigt. Her for et par dage siden, begyndte det med, at der ingen som henvendte sig og næsten ingen ser annoncerne, med det jeg har til salg. Selv hvis jeg køber, så man ligger blandt de øverste på side 1, er der nærmest ingen respons længere. Nogle som kan komme med et bud, hvad er er galt?

Jeg har en del ting til salg på dba.dk og sælger stort set hele tiden. der er perioder hvor der ikke sker så meget, men så retter jeg lidt i teksten ligger et nyt billede ind og så kører det igen. det er lidt som med ens hjemmeside, der skal ske noget nyt ellers gider folk ikke kigge forbi.

Så det ville jeg da prøve.

Et andet tip er skriv i din tekst at du eventeutl vil bytte med en Iphone, så indekserer dba. din annonce med iphone i keywords og det giver mange visninger. 
men ikke noget med at sige det til nogen:)

med venlig hislen

Jimmie 

Jimmie Steinbeck

Dealsfnder.dk - din shopping og fashion guide online.

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 23:15

"problemet" er så bare at du rammer dem som leder efter en iphone. hvorfor skulle de gide at købe dit reservehjul til traktoren? :-D

jeg solgte engang en lampe. der gik lang tid uden noget som helst respons.. så rettede jeg teksten og skrev "flot lampe i stil med piet heins sinus" og så skete der noget. der ramte jeg nemlig dem der måske ledte efter en piet hein lampe, men kunne få min der mindede lidt om den til en brøkdel af prisen :-)

topic: kunne tænkes at alle skal bruge deres sparepenge på julegaver lige i denne tid? :) måske du skal skrive at de kan bytte din vare indtil d. 1 januar ;-)

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 23:30

Kunne det have gøre med julen der kommer på trapperne? Jeg har lige solgt en stationær computer efter 1 dag dog.

Where there is harmony, there is victory :) 

Tilmeldt 7. Dec 12
Fra  Saris Group Skrevet kl. 23:39

Michael Thorborg:

"problemet" er så bare at du rammer dem som leder efter en iphone. hvorfor skulle de gide at købe dit reservehjul til traktoren? :-D

jeg solgte engang en lampe. der gik lang tid uden noget som helst respons.. så rettede jeg teksten og skrev "flot lampe i stil med piet heins sinus" og så skete der noget. der ramte jeg nemlig dem der måske ledte efter en piet hein lampe, men kunne få min der mindede lidt om den til en brøkdel af prisen :-)

topic: kunne tænkes at alle skal bruge deres sparepenge på julegaver lige i denne tid? :) måske du skal skrive at de kan bytte din vare indtil d. 1 januar ;-)

Det er ikke helt rigtig, det bliver vist til den der gerne vil bytte med en Iphone i første omgang.

og derefter også på den som vil købe en, men hvis du riet mener du gerne vil bytte med en Iphone, så er det jo ikke noget galt i det.

en Iphone kan man jo altid komme af med på dba.dk det har jo efterhånden samme købekraft som guldStick out tongue

Jimmie Steinbeck

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 23:47

Ja det er tæt på at være smartere at købe iphones end at have sine penge stående i banken hvis man har over 750.000 :-P

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 00:03

har ellers haft en iPhone til salg en dag nu, uden ret mange besøgende . Har ellers billed og godt tekst.

Tilmeldt 7. Dec 12
Fra  Saris Group Skrevet kl. 01:16

sverigemand:

har ellers haft en iPhone til salg en dag nu, uden ret mange besøgende . Har ellers billed og godt tekst.

kunne måske også hænge sammen med at der pt er. ca 2700 Iphones til salg på den blå avis. det er ca. 50 % mere end normalt.

og alle sætter den til salg til en startpris og så bliver prisen ellers bare skruet på fordi folk ikke forstår at når der er så stort et udbud, så kan køber byde lavere end ønsket pris, men nej det er jo en Iphone og så byder man da mere end sælger vil have.

rent statisisk så er Apple produkter det enest produkt på den DBA.dk som sælges dyrere end hvad sælger sætter varen til salg for.

Det vildt med ringtigStick out tongue

Jimmie Steinbeck

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:15

sverigemand:

nok fordi iphone falder i prisen meget for tiden og folk vil have en nyere model og

mange har færre kroner så også flere sætter til salg så dem ønsker en ældre iphone er der mange til salg og skal sikkert sælges inden januar udsalget for der kan man få dem billigt i butikken en hel ny model

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:42

jeg har haft min bil til salg i 14 dage og kun med en henvendelse og den var userioøs

Dumpede så prisen med 5000,- og stadig ingen intresseret.

Så ja meget dødt

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)