Hej alle I innovative cybersjæle, Måske I kan hjælpe mig her... Eller kender nogen, der kender nogen, der kan hjælpe! Jeg er netop blevet den stolte medejer af en lille café. Og nu er det jo så, at vi mangler en bar. En RØVFED bar (til billige penge). Er der nogen af Jer, der har erfaring med at bygge sådan én, eller kender en (amatør)håndværker, der har tid og lyst til at give sig i kast med lidt hygge-byggeri? Alternativt ved, hvor man kan købe en færdig bar billigt? Vi satser på at åbne biksen i starten af september, så vi vil meget gerne ha'' hjælp snart :-) Mon ikke der gemmer sig en kreativ bar-entusiast med et veludviklet håndværkergen i Jeres respektive omgangskredse? I så fald må I meget smide et par hints. Jeg takker ærbødigst på forhånd. Vh. Tanja |
Hvem kan bygge vores bar???
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
Du kan fange ham på 28735996, hils fra mig (Kristian) |
Fantastisk!! Ham giver jeg lige et kald!! Tusind tak for hjælpen. |
Hej Tanja Jeg har selv fået bygget en bar hjemme i kælderen. Den synes jeg selv er røvfed. Men den har ikke helt cafe-dimensioner. Men jeg vil foreslå dig, at du er kræsen med, hvem du vælger til at bygge den. Jeg ventede selv i 4,5 måned på, at lige præcis den rigtige håndværker blev ledig. Da jeg viste, at han havde nogle geniale ideer til detaljer samt udførelse, og det betyder helt sikkert noget. Med mindre, at du bare vil have en plain-bar, men det vil ikke generere rart meget effekt. Ofre mere på udførelsen og få dig en ordenligt bar. mvh Claus |
hej. jeg vil da gerne hjælpe og har "diverse" lignende projekter på samvittigheden. Forøvrigt: en bar er ikke bare en bar, hverken stil-og designmæssigt men sandelig heller ikke prismæssigt. Priserne på de forskellige vi har lavet ligger fra 15.000 til 150.000 kr, så lidt nærmere info er nødvendig. venlig hilsen Sören |
Hej Claus, Tusind tak for dit input! Og hej Søren, Jamen det lyder da helt perfekt, hvis du kan hjælpe! Caféen ligger i Kbh - har du mulighed for at hjælpe hér? Og har du i så fald en mail/et tlf. nr. du kan kontaktes på, så vi evt. kan aftale nærmere? Du kan sende dine oplysninger til tandi78@gmail.com. Mvh. Tanja |
Som gammel restauratør, kan jeg tilføje at det nok er en god ide at tale med nogle af de kommende leverandører, især dem der leverer øl og spiritus. De kan nogengange godt spytte lidt i kassen, hvis i har det rigtige koncept |
www.catertrader.dk - udstyr til cafe, grill, pizzaria, restaurant mv.
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)