Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fast betaling pr. måned

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har idéen om dette website hvor at ...... ja det sådan set lige meget.

men jeg ville gerne høre om nogle der har erfaring med fast månedlig betaling? 

- Hvordan fungere det?
- Skal jeg kode?

osv.


mvh.

Martin 
 

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en masse betalingsløsninger hvor det er muligt at oprette abonnementbetalinger. Eks. Epay. Du kan læse deres dokumentation for se hvordan det fungere. 

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Fra Kerteminde
Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 94
Fra  RT-Web Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Ja der findes masser af abonnements moduler. Om der skal kodes eller ej kommer meget an på hvor automatisk du ønsker processen skal være og hvor meget integration dette skal have med din hjemmeside.

Jeg har efterhånden udviklet en del systemer, hvor abonnement betalinger er en del af det.
Både med fuld automatisk abonnoment, automatisk bogføring i economic osv...
Andre semi-automatiske systemer, som kræver lidt manuel håndtering.
Men fælles for dem alle er at vi ikke har kunne komme frem til et tilfredsstillende resultat uden at i en eller anden form kode noget integration ind.

Men igen det kommer meget an på dine krav, så tag ikke dette som et endeligt svar.

Mvh Rune Thagaard

Fra Kerteminde
Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 94
Fra  RT-Web Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Sølberg:
Hvordan fungere det?

I de fleste tilfælde fungerer det ved at man indgår en aftale med f.eks. epay.

Når denne aftale er på plads skal du have integreret deres betalingssystem på din hjemmeside, hvor kunderne så kan købe et medlemskab, abonnement eller lign.

Herfra kan det variere fra de forskellige udbydere om deres system så tager sig af at hæve pengene med det valgte interval, eller om man selv skal have et administrations system som tager sig af dette.

Det er i store træk hvad der foregår.

Selve integrationen og hvilke gratis moduler der er tilgængelige for open source systemer kan du læse meget mere om på deres hjemmeside.

Du kan eventuelt også prøve at kikke på Joomla og Drupal moduler. Jeg ved der findes nogle gratis abonnements moduler til dem, men ved ikke hvor gode eller stabile de er.

Hvis du ønsker lidt mere konkret information omkring dette er du velkommen til at kontakte mig på tlf 40 47 31 11.

Mvh Rune Thagaard

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Rune så flot har beskrevet, så findes der rigtig mange muligheder at vælge imellem - men det kommer helt an på dine krav til systemet.

Hvis det er til ''små ting'' (ikke mange betalinger pr. måned), så kan jeg klart anbefale Paypals betalingsystem. Man kan nemt gøre sådan at den fx. trækker 59,- (eller et hvilket som helst andet beløb), automatisk hver måned (den 1. eksempelvis).

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Lorenzo Jensen:
Hvis det er til ''små ting'' (ikke mange betalinger pr. måned), så kan jeg klart anbefale Paypals betalingsystem.

 

Hvorfor kun til små ting (ikke mange betalinger pr. måned) ?

og ved du hvordan man aktivere denne funktion ?

Vh

TomN

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)