Hvad med en telemarketing virksomhed? |
eller en ostehandel
eller en ostehandel |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Eller start et trykkeri jeg kunne godt bruge noget seriøst konkurrence hehe |
Mine hjemmesider: Fodboldtøj - Tryk på t-shirts
Det var da fantastisk at velrenommeret Amino folk bruger tid og kræfter på at skrive sådan noget L...!!! Og cookie du bliver bare ved og ved, sjov måde og "rådgive" på!?!? Som tidligere sagt så vil jeg gerne modtage serøse bud, har allerede dialog med flere via PB og er stadig åben for gode og se4riøse forslag :) MB |
Hvis du er så god til at tjene penge og hjælpe ildsjæle igang hvorfor efterlyser du så ideer her. Al respekt or at du godt vil give disse en mulighed som du skriver som de måske ikke ellers ville have (sålænge du ikke scorer hele overskuddet) men det kunne du jo så bare have skrevet fra start. Det var jo der kæden hoppede af. |
Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater Bent Zimmermann
Hej Kan i ikke blot undlade og skrive mere i denne tråd - det giver vel ikke nogen mening at i forurener mere end der allerede er gjort - og jeg er da blevet kontaktet af 7-8 personer som kan se seriøsiteten i mit indlæg. Så I der ikke har noget konstruktivt at komme med, venligst brug jeres fingre kræfter et andet sted.
TAK |
nå det var da dejligt at høre at amino virked for dig aligevel .. |
Hvis du har fået de henvendelser du vil have på denne tråd så er der jo ingen grund til at du selv skriver mere og bliver ved med at bebrejde andre at de forurener. Er det kun mig der ikke kan lugte noget |
Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater Bent Zimmermann