Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har et dødt selskab, what to do?

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

HaHaHA :) hold nu op - jeg er ved at falde ned af stolen af grin....

Ved ikke om det er mig der burde "slette mig selv som erhvervsdrivende" - eller om de der har svaret i tråden egentlig burde gøre ligeså - hvis man ikke har andet og få tiden til at gå med end og komme med sine ubrugelige 50 cents - i det hele taget bruge sin tid på absolut ingenting. Måske folk på Amino skulle lære at hvis de ikke har noget konstruktivt og komme med, ja så burde man måske bare klikke videre og holde nallerne fra tasteturet.

Nu er det sådan at jeg har et par andre virksomheder via mit holdingselskab som absolut går udmærket. Og her bruger jeg al min tid og lidt til - så jo laver bestemt noget jeg brænder 100% for.

Men jeg vil da gerne prøve og uddybe hvorfor jeg har skrevet som jeg gjorde. Jeg oprettede netop dette Aps for at kunne lege med diverse projekter indenfor online forretninger. - Jeg har løbende her på amino og andre fora haft forbindelse med unge lovende personer som brænder for deres sag/projekt men som evt. ikke har kapitalen til at komme igang, eller ikke tør kaste sig ud i det. Med dette Aps havde jeg så mulighed for at indgå partnerskab eller lignende med disse personer, eller alternativt ansætte dem for at de så kunne køre projekterne på egen hånd, hvor jeg så kun skulle sørge for det overordnede, samt selvfølgelig sparre med personen rent forretningsmæssigt og sørge for at der også bliver tjent penge. - Var faktisk godt igang med et projekt som jeg har investeret nogle penge i, dog er dette blevet ekspederet videre med en minimal fortjeneste simpelthen fordi jeg ikke kunne holde mig væk og mistede fokus på min eksisterende forretning. Derfor er selskabet nu uden aktivitet - dog er jeg for meget forretningsmand til at det bare skal ligge stille. Og jo jeg kunne lave en solvent likvidation af selskabet, men det synes jeg ligesom ikke pengene skal bruges til, til revisor mv. og samtidig skal det hele i statstidende og det tager en krig før pengene er disponible. - Så Cookie jeg behøver sådan set ingen rådgivning, det klare jeg fint selv!

Grunden til jeg lagde dette ud på Amino var netop og prøve at fange nogle unge ildsjæle , hvor man igen kunne indgå en eller anden form for partnerskab, eller jeg kunne bruge kapitalen til at investere i noget nyt og spændende, hvor der muligvis er nogen der mangler midler til at komme igang - og så kunne det jo være den rette meldte sig på banen eller alternativt der var nogen som sad med en god ide eller lignende som jeg kunne videreføre ved måske at ansætte en i selskabet. Jeg ser stort potentiale i online forretninger, desværre har jeg hverken forstanden eller tiden til at udføre tingene på egen hånd, men jeg har normalt næse for den gode forretning - og det er nu det der gør at jeg ikke lukker selskabet.

Så jeg vil meget gerne understrege at denne tråd er til dem der eventuelt har noget konstruktivt og komme med - det behøver ikke være positivt det hele, kritik er også velkommen så længe det er rimeligt og velargumentererne og det er der så et par stykker der kan tænke over!

BIDRAG til tråden eller lad helt vær!

MB

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 23:14

Hej.

Du kan ansætte en multihåndværker der sætter gamle huse i stand. De kan købes meget billig for tiden. Så kan du få gang i selskabet igen.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 09:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du skriver at det ikke behøver at være positivt det hele med hensyn til feedback. Fint. Jeg må indrømme at dette er det dummeste jeg længe har hørt. Først opretter du en tråd hvor du blot spørger ud i den hvide luft hvad du skal bruge dit døde selskab til. Den reaktion der kommer er helt naturlig. Derefter kommer du så med den baggrundsinformation og de forudsætninger du har som skulle have været fremme fra starten og klandrer samtidig dem der har givet deres besyv med for ikke at have andet at bruge deres tid på. Hvis det er samme informationsniveau du bruger i forhold til de her unge ildsjæle så er der grund til betænkning. Big Smile Prøv lige at grib i egen barm inden du angriber andre.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 09:18

Hej Trådstarter

Hvad med at du kigger på Amino Kapital og ser om der en nogle der står med en god ide og mangler i omegen af 80K?

Til alle jer med negative kommentarer til trådstarter, kan jeg blot sige jeg ikke synes det er passende, da Amino for mig er en iværksætter portal hvor man kan blive inspireret og opsøge gode ideer, uden at der skal kommende en masse dømmende indlæg. Hvis i synes tråden er tidsspild så skriv dog i andre tråde i stedet for at bruge jeres tid på negative kommentarer, som absolut ikke er relevante hverken for min tid eller trådstartes spørgsmål.

mvh

Jacob

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Skrevet kl. 09:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

For mig at se er der ikke andet at sige til det end at det havde været passende om trådstarter havde formuleret sit spørgsmål og sin information rigtigt fra starten. Her taler vi ikke om spild at trådstarters tid. Vi snakker om spild af alle de øvriges tid.  

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47156
Fra  John Hannover Skrevet kl. 09:36

Skattekonsulenterne ApS:
For mig at se er der ikke andet at sige til det end at det havde været passende om trådstarter havde formuleret sit spørgsmål og sin information rigtigt fra starten. Her taler vi ikke om spild at trådstarters tid. Vi snakker om spild af alle de øvriges tid.  
helt enig - tråden gav ingen mening fra starten, fik det først tilført væsentligt senere

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 17:32

Skat og Cookie - ja jeg må stadig sige det er interessant den måde der bliver svaret på herinde - i skriver selv om det er det informations niveau som de "unge" får - hertil kan jeg svare nej, men jeg håber ikke det er samme type svar i giver de "unge" upcomings hvis de undlader og give visse information som i mener er nyttige for at kunne give et ordentlig svar/kommentar.

Hvis man så havde en ide om at komme med sine 50 cents, så kunne man evt. spørge ind til en evt. trådstarter i stedet for jeres latterlige kommentarer.

Vidste ikke der var noget der hed Amino Kapital - er ikke herinde særlig tit mere, and wonder why!?!?!? - men jeg tager et kig - tak for info Jakob

Og til dem der allerede har sendt PM, just keep it coming - det kan jo være der lige pludselig er et match :)

God aften.

Fra Odense C
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 177
Fra  Free Media Skrevet kl. 18:55

Jeg vil så vove at påstå at jeg jo rent faktisk spurgte ind til det hvor du ikke kom med noget egentlig svar, som det ses i starten af tråden :p

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 19:20

Lucca, kritikken var ikke rettet mod dig :) og mener jeg prøvede og besvare dine spørgsmål bedst muligt - ved godt jeg startede med at skyde med spredehagl, men at blive skudt i hovedet med dum dum kugler efterfølgende synes jeg ikke er i denne sides ånd - men det er måske kun mig??? Dem der lyster kan skrive en pm til mig, ellers lader jeg denne tråd ligge - den er ligesom kørt af sporet og så finder jeg nok et andet sted og søge - for herinde skal man da godt nok passe på hvad og hvordan man skriver i sine indlæg - vidste ikke der var bestemte regler der skulle følges :)

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Skrevet kl. 21:22

Ævle bævle. Overvej blot at giv lidt mere information en anden gang. Hvem var det iøvrigt der skrev "Rolig nu" i forhold til de udgydelser som kom fra øvrige. Big Smile

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)