HaHaHA :) hold nu op - jeg er ved at falde ned af stolen af grin.... Ved ikke om det er mig der burde "slette mig selv som erhvervsdrivende" - eller om de der har svaret i tråden egentlig burde gøre ligeså - hvis man ikke har andet og få tiden til at gå med end og komme med sine ubrugelige 50 cents - i det hele taget bruge sin tid på absolut ingenting. Måske folk på Amino skulle lære at hvis de ikke har noget konstruktivt og komme med, ja så burde man måske bare klikke videre og holde nallerne fra tasteturet. Nu er det sådan at jeg har et par andre virksomheder via mit holdingselskab som absolut går udmærket. Og her bruger jeg al min tid og lidt til - så jo laver bestemt noget jeg brænder 100% for. Men jeg vil da gerne prøve og uddybe hvorfor jeg har skrevet som jeg gjorde. Jeg oprettede netop dette Aps for at kunne lege med diverse projekter indenfor online forretninger. - Jeg har løbende her på amino og andre fora haft forbindelse med unge lovende personer som brænder for deres sag/projekt men som evt. ikke har kapitalen til at komme igang, eller ikke tør kaste sig ud i det. Med dette Aps havde jeg så mulighed for at indgå partnerskab eller lignende med disse personer, eller alternativt ansætte dem for at de så kunne køre projekterne på egen hånd, hvor jeg så kun skulle sørge for det overordnede, samt selvfølgelig sparre med personen rent forretningsmæssigt og sørge for at der også bliver tjent penge. - Var faktisk godt igang med et projekt som jeg har investeret nogle penge i, dog er dette blevet ekspederet videre med en minimal fortjeneste simpelthen fordi jeg ikke kunne holde mig væk og mistede fokus på min eksisterende forretning. Derfor er selskabet nu uden aktivitet - dog er jeg for meget forretningsmand til at det bare skal ligge stille. Og jo jeg kunne lave en solvent likvidation af selskabet, men det synes jeg ligesom ikke pengene skal bruges til, til revisor mv. og samtidig skal det hele i statstidende og det tager en krig før pengene er disponible. - Så Cookie jeg behøver sådan set ingen rådgivning, det klare jeg fint selv! Grunden til jeg lagde dette ud på Amino var netop og prøve at fange nogle unge ildsjæle , hvor man igen kunne indgå en eller anden form for partnerskab, eller jeg kunne bruge kapitalen til at investere i noget nyt og spændende, hvor der muligvis er nogen der mangler midler til at komme igang - og så kunne det jo være den rette meldte sig på banen eller alternativt der var nogen som sad med en god ide eller lignende som jeg kunne videreføre ved måske at ansætte en i selskabet. Jeg ser stort potentiale i online forretninger, desværre har jeg hverken forstanden eller tiden til at udføre tingene på egen hånd, men jeg har normalt næse for den gode forretning - og det er nu det der gør at jeg ikke lukker selskabet. Så jeg vil meget gerne understrege at denne tråd er til dem der eventuelt har noget konstruktivt og komme med - det behøver ikke være positivt det hele, kritik er også velkommen så længe det er rimeligt og velargumentererne og det er der så et par stykker der kan tænke over! Så BIDRAG til tråden eller lad helt vær! MB |
Hej.
Du kan ansætte en multihåndværker der sætter gamle huse i stand. De kan købes meget billig for tiden. Så kan du få gang i selskabet igen.