Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger udvikler til app.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit navn er Tobias Skov
Jeg arbejder som skribent hos UP2DATE - Fodbold.
Vi er 4 drenge som opdatere folk om forskellige fodbold nyheder verden over.Vi står pt. for en flytning den 1.1.2013 hvor vi lancere vores nye fokus, som de første i Danmark, sætte vi alvor i vores fokus på danskere i udlandet. Vi ville i den anledning meget gerne kunne lancere et app efterfølgende, og i den anledning ville jeg hører om det var noget i kunne hjælpe med.
Da alt er frivilligt arbejde har vi ingen økonomi, og derfor ville vi høre jer om der var nogle der var villige på at indgå et samarbejde hvor i udvikler et app til os, og vi ville give en masse reklame, på vores hjemmeside, facebook, twitter og i ville få lov at smide en masse reklame på appet.

Mvh. Tobias Skov

Fra Kerteminde
Tilmeldt 18. Apr 12
Indlæg ialt: 94
Fra  RT-Web Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias

Det er en rigtig god ide at skrive lidt omkring hvad app'et skal indeholde, ønskede funktioner osv.
Så er det meget nemmere at danne sig et overblik over hvor meget arbejde man egentlig skal udføre for "en masse reklame".

Mvh Rune Thagaard

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vi ønsker os af en app er en tilgang til vores facebook side hvor vi folk kan gå ind på appen og se hvad vi poster på facebook, det gælder også vores twitter til sidst ønsker vi os en kontakt side hvor der står nogle kontakt muligheder til os..

Det er vores grund plan. vi har selvfølgelig nogle ønsker om noget livescore system som vi har på vores hjemmeside, men det er ikke noget der behøves det ville bare være en gode.

Mvh Tobias Skov 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)