Det kommer lidt an på din shops størrelse etc. Men epay kan jeg tale varmt om og de har aldrig skuffet mig.
moneybookers aka. skrill er lidt en anden sag, læs alt med småt, de er ikke dårlige, meeen, personligt ville jeg holde mig fra dem og paypal vil jeg personligt holde mig langt fra, med mindre jeg har med salg i USA, Canada etc. at gøre.
Men epay kan jeg tale varmt om og de har aldrig skuffet mig.
Tak for de flotte ord...
Mht. hvad du skal vælge, må jeg så spørge hvilke kort du kunne tænke dig at tage imod, hvor du forventer at dine kunder vil komme fra og hvor stort det gennemsnitlige købsbeløb er hos dig?
jeg vil modtaget de danske kort forventer ikke kunder fra udlandet
gennemsnitlige købsbeløb ca 10 til 20 tudsin
Er du sikker på at personer/firmaer der skal købe noget til 10-20.000 bruger et kort til at betale online? Umiddelbart ville jeg tro at "købs-adfærden" ville være anderledes.
Bemærk også at på trods af at jeg mener at NETS har et betalingsgateway produkt, så er de først og fremmest en "indløser" som du skal have hvis du vil modtage dankort (dem kan du ikke komme uden om).
Hvis du finder frem til at du skal have en betalingsgateway så vil jeg anbefale enten epay eller quickpay til Magento og indløsningsaftalen selvfølgelig hos NETS (du kan køre visa/mastercard over en anden indløser som fx. Swedbank eller Euroline).
Jeg vil dog tro at NETS vil kræve en temmelig stor bankgaranti fra dig hvis du ønsker at handle med produkter der koster så meget (mit skud 50-100.000).