Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bilen jeg aldrig har elsket

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære med aminoer.... 

Jeg er i denne situation jeg har en Ford som driller, og har gjort det siden køb 1 juli 2009.... Den har været på værksted for reklamation over elektronikken 7 gange... og efterhånden har jeg opgivet. Forhandleren taget ikke købeloven seriøst....

Jeg har hver eneste gang overbragt udførlig dokumentation, video og lyd optagelser af disse problemer... 

Nu er de her igen: https://www.facebook.com/video/video.php?v=4561238102017 på video..

Nogen gode råd til den autoriserede ford forhandler om hvor de evt. skal fejlfinde min bil?

--------------------------------

Jeg overvejer også meget at sætte om idet mine kørselsbehov har ændret sig.

Jeg vil anslå at mit kørselsbehov ligger på 300 kilometer pr. uge, hvor de 200 vil være erhvervsmæssig kørsel og jeg får kilometerpenge fra min virksomhed

Jeg tænker meget over en skrabet skrabet vikelig skrabet 99.000,-s bil... Ide jeg ikke har brug for meget plads, andet end 2-3 mellempapkasser fra tid til anden. 

Har i nogle gode forslag?

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 709
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 22:08

Det ser ikke godt ud, selv om det er lidt non-verbal-kommunikation. Jeg ville begynde med at slukke for nærlyset, blæser og alt el...men det har du sikkert prøvet;)

HMM...

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 09:44

Hej Smith

Det er da noget skidt med din Ford

Der er jo en del Ford forhandlere i Århus og omegn, hvilke har du haft fat i?

Ellers er det jo bare om at kontakte de andre Ford forhandlere og se om de kan hjælpe dig med de fejl du har

God dag

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 17:29

Ja den er træls... 

Har købt den i Haderslev, og det jo hos forhandleren som skal håndtere garantien og reklamation, så det er ret træls når de ikke vedkender sig bilen fejler noget.

Fra Randers
Tilmeldt 3. Sep 08
Indlæg ialt: 367
Skrevet kl. 17:54

Var bilen du købte ny? Eller brugt?

Hvad med service, er det også overholdt hos den pågældende forhandler?

Er det en Ford forhandler eller en almindelig brugtvognsforhandler?

Grunden til jeg spørger er at kunne bedre hjælpe dig med en evt løsning :-)

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 19:32

Den var skam helt ny!

Alle services overholdt!

Autoriseret Forhandler, Gildberg i Haderslev.

har også løbende været i kontakt med Ford DK´s hotline.. Men de smider reklamationen til forhandleren..

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 21:10

Er du medlem af FDM?

Hvis ja så få lavet en undersøgelse af deres testcenter. Det koster omkring 800 kr. men det kan være godt givet ud i forhold til en evt. dyr reparation.

Er det samme fejl som går igen, og de har haft flere end 4 forsøg til at udbedre samme fejl og mangel, kan du evt. hæve handlen. Sørg for at have al kommunikation med Forhandleren på skrift. 

Håber du/i kommer frem til en fornuftig løsning..

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 709
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 13:24

Det kan godt undre at visse store virksomheder er så ringe til konflikthåndtering. Det er da godt nok gået galt for mange af de stores image at de fx. får en tur gennem den sociale netværksmølle. Man kan så håbe at der er nogen der lærer lektien. Men pyt, så bliver der plads til dem der er ydmyge nok til at være her!

BH

Lars

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)