Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med start af rejsebureau

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen..

Jeg vil i denne tråd gerne skabe kontakt med andre ildsjæle, som har erfaring inden for rejsebranchen. Gerne folk der selv har været med fra starten i forskellige rejsebureauer. Håber i findes her på siden!
I kan skrive til mig her i tråden eller på min mail bvb@pc.dk.

På forhånd tak

Fra Hillerød
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 23:04
Hej Lasse.

Jeg har arbejdet med ungdomsrejser i mit eget lille bureau,
som nu er vokset og blevet til fest rejser og polterabends til 21+ aldersgruppen fra siden http://www.pissup.dk/polterabend/

Jeg vil gerne svare på spm. mm, men der er selvfølgelig også ting jeg ikke kan hjælpe med, i og med at jeg stadig er i branchen ;)

Mvh.
Mads T

Fra Valby
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:46
Hejsa
Skyd løs.... har arbejdet i branchen siden 1988 - mest i rejsebureauer men her fornylig også med hoteldrift.

Læg en PM hvis du har spm.

Hilsen
Flemming

Fra Frederikssund
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 12:08
Hej

Jeg har arbejdet med rejsebureauer i mere end 20 år og var blandt andet partner i Nord Europas største leverandør af software til branchen indtil vi solgte den forretning til Cendant i  USA.

så bare spørg løs!

Erik

Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:24

Hej Erik

Jeg går med planer med at åbne en rejsebureau. Jeg skal begynde på IATA Foundation kursus næste uge. Hvad kræves der til at blive et IATA billetudstedende rejsebureau? Min interesse er at sælge flybilletter for Turkish airlines og Pegasus airlines som begge er IATA medlemmer. Jeg har hørt at man skal have IATA Foundation kurset før man kan blive IATA agent. Jeg åbner min rejsebureau helt fra grunden af dvs. jeg skal ud og finde forretningslokale først osv.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)