Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimering af Webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 393
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil gerne have jeres bud på hvordan man kan gøre min webshop bedre. Her tænker jeg specielt på brugervenlighed og design, men også andre punkter kunne være interessante for mig. Når man selv sidder og arbejder med den hver dag, er der formentlig nogle ting man stirrer sig blind på, derfor vil jeg gerne have friske øjne til at vurdere den.

Er der nogle der har nogle input og forbedringsforlag er jeg meget interesseret i at høre nærmere. Enten i denne tråd eller i en pm.

På forhånd tak for hjælpen :-)

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 14:25

Fin hjemmeside du har fået opbygget.

Hvis jeg var dig ville jeg lave en knap til sitemap oppe i højre hjørne eller ved siden af dine sociale medie ikoner i stedet for den er i menuen.

Under kontaktsiden ville jeg evt. tilføje telefonummeret.

Hvis du vil have andre råd med omkring hjemmeside opbygning, så kan du få flere råd med på www.Opbygning.dk

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Sep 12
Indlæg ialt: 15
Fra  DKoffice Skrevet kl. 14:26

jeg vil da gerne give mine inputs:

-få skrevet dit telefon-nr på siden gerne i Header med stort skrift.

-fjern "sitemap" fra din menu

-overvej en lidt mørkere skrift type til beskrivelse på produkterne, den flyder lidt for meget med baggrunden som den er nu

-få din RSI socials ned i venstre eller højre kolonne istedet for at det er øverst på siden, og rykker hele siden ned.

-få lavet afstanden mellem produkterne i "productlist.tpl" mindre (der er for meget afstand når der alligevel ikke står så meget tekst, få også gerne gjort linje adskilleren mere tydelig.

-din "Gå til kassen" knap er næsten usynlig, overvej at få den til at stå mere frem, evt. i samme grøn som "læg i kurv" knapperne

-din beskrivelsestekst "mouseover, title / alt tag" på kategorierne er alt for lange, og bliver forstyrrende når man vil blade rundt (overvej at lave truncate på title / alt tag) - beskrivelsen er god at have stående inde i kategorien men ikke på mouseover.

-overvej at lave lidt "border-radius" på dine bokse og evt. menu også (runde hjørner)

-"mit mærke mangler" rigtig god ide, men lav den mere brugervenlig så den leder folk direkte til en specialbygget kontaktformular hvor de skal skrive mærke og model, samt ønsket tilbehør, du får generelt ikke folk til at "arbejde" for dig med at skulle læse din lange tekst, åben sin mail og sende til x@x, lav en formular, det gør det nemmere for både dig og dine kunder.

det var de småtterier jeg kunne komme på sådan lige her...

generelt synes jeg din side er meget enkel og stilfuld med flot let forståelig grafik.

min egen side er selv på ingen måde perfekt (din er bedre :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:28

få telefon nummer på i fodnoten på siden , det ville styrke sidens troværdighed.

den lyse grå tekst på meget af siden , er lidt svær at læse flere steder der ville jeg vælge en sort tekst farve til en hvid baggrund

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 21:36

@ Opbygning

Mht. sitemap - dette bliver ændret. Det er åbenbart standard i det Presta-tema jeg har valgt, men enig i at det ikke passer ind der.

@Michael

Har jeg overvejet, men siden drives ved siden af fuldtidsarbejde, så det meste af dagen vil jeg alligevel ikke kunne kontaktes telefonisk, derfor er det udeladt.

@Dion

Tak for din grundige feedback, og for dine afsluttende rosende ord.

Det med den mørkere skrift vil jeg have ændret. Du er ikke den eneste der har påpeget dette.

Ligeledes skal der gøres noget ved "kurven". Mht til farven på "gå til kassen" er jeg enig. Derudover kunne jeg godt tænke mig at skabe mere fokus på kurven, ved bare ikke lige hvordan det skal gøres.

Mouseover irriterer også mig - mit problem er bare jeg ved ikke hvordan jeg fjerner det....?

Mht. "mit mærke mangler" er jeg ganske enig i at det kunne værer super godt med et link, der automatisk åbnede et mailprogtam med noget forudfyldt tekst. Kan det lade sig gøre, jeg synes jeg har problemer allerede ved at skulle lave et link i kategoribeskrivelsen....

Er der nogen der har gode råd/hjælp til at ændre disse ting er jeg naturligvis meget lydhør og modtager gerne fortsat gode idéer og feddback. :-)

Fra Viborg
Tilmeldt 30. Nov 10
Fra  www.lejsommerhus.nu Skrevet kl. 17:04

Specielt det med at få gjort "gå til kassen" grøn, samt lave formularen til "mit mærke mangler" er jeg meget interesseret i at få noget hjælp til.

Så er der en Presta-kyndig derude ville jeg sætte stor pris på det.

Fra Jyllinge
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 39
Fra  DiscoWorld Skrevet kl. 18:07

fin shop med gode farve kontraster, mange flere produkter visuelt tilgængelige tak :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)