Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partylite

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frørup
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Er der nogle der kender eller har erfaring med firmaet Partylite?

Det må gerne være både godt og skidt.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 21:49
Umiddelbart er PartyLite ret nyt i Danmark, men et ældgammelt firma - regner med du er bekendt med deres produktsortiment (lyst, duftlys osv.). Jeg kender ikke firmaet - og ej heller nogen at refere til - men vurdere selskabet som et nicheselskab grundet produkterne.

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 2. Aug 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:24
Hej aloe søren

Jeg kender godt PartyLite, jeg har arbejdet med friamt siden december 2005. der til vil jeg lige fremhæve at efter bare 8 mdr. opsagde jeg mit alm. Arbejde og har siden jobbet på fuldtid med partylite.  

Firmaet hedder Partylite – Og som navnet siger handler de med lys af en høj kvalitet med og uden dufte og i mange slags. De forhandler også alle former for eksklusivt tilbehør til lysende. Mange af tingende er håndlavet og af mundblæst glas. Partylite er eneforhandler og ingen af vores produkter kan findes i butikker.

Danmark blev ”lås op” i september 2005 og har haft en lysende fremtid med meget succes. De er i en rivende udvikling, her i landet er der allerede ca. 200 konsulenter som brager frem. Der til skal der lige siges at der kun er ca. 40 i Jylland.

Som virksomhed der agerer internationalt er Partylite medlem af de forskellige nationale forbund for direkte salg. Partylite er medlem af FEDSA (internationalt forbund), DSF i Danmark.

Deres hovedkontor ligger i Finland, men der er dansktalende medarbejder til rådighed for de danske konsulenter samt kunder. Alle produkter og pakker bliver sendt ud fra Holland.

Selve historien bag Partylite begynder for over 100 år siden hvor den gamle husmor Marbel Baker lavede hjemmelavet lys af laurbær, som hun forærede væk. 1921 kom den første lys fabrik og på dette tidspunkt kom de første gennemfarvede lys. Siden1973 har der kun været direkte salg gennem Partylite, 1990 købte Blyth, det er verdens størst lysproducent, PartyLite. I Europa er der over 57.000 konsulenter, men firmaet kendes også længer ud i verden som eks. USA, Australien, Canada, Mexico.

Ved partylite er det konsulenten der sætter sine egne mål om hvor langt og hvor meget man vil have ud af det.

Der er ingen omkostninger forbundet med at starte op, og der er ikke nogle ting man skal smide penge i.

Jeg kunne blive ved med at skrive side op og ned, så hvis du har nogle konkrete spørgsmål eller vil høre lidt mere er du velkommen til at sende en mail eller ringe

Solbakken12@mail.dk eller 28766029  

Fra Frørup
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:36
Hej med jer.

Mange tak for jers indlæg/svar.

Jeg håber der vil være andre der vil komme med nogle indlæg, både godt og skidt.

Tilmeldt 18. Aug 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:46
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)