Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny forside - Like or pass?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,
Vi har netop kastet vores nye forside op her i December og siden da er vores konvertering steget en hel del.

Hvordan går alle jeres julesalg - er der gang i online forretningerne?

Tryk på billedet for at se vores forside, hvad synes i? - Like or pass?

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Fra  Whybeard Skrevet kl. 21:20

Lækker side, mand! :) Det ser skide godt ud.

Det skal nok blive en god jul for jeres forretning. Den byder én velkommen, og gør en opmærksom på, at det er julesalg -- ganske som i de virkelige butikker :)

Mange hilsner,
Christian, CEO hos cShakers.dk (håndsyede køletasker til din proteinshaker) [åbner i nyt vindue]

Fra Roskilde
Tilmeldt 15. Sep 12
Indlæg ialt: 56
Fra  AS Polering & Rengøring Skrevet kl. 21:21

Meget flot forside, synes måske godt der kunne være lidt mere juledekorationer ude i siderne. Big Smile

Fra Århus
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Fra  Whybeard Skrevet kl. 21:23

sami sleiman:
synes måske godt der kunne være lidt mere juledekorationer ude i siderne

Det skal jo også se professionelt ud. Desuden ville sådanne dekorationer trække opmærksomheden væk fra det egentlige, nemlig produkterne!

Mange hilsner,
Christian, CEO hos cShakers.dk (håndsyede køletasker til din proteinshaker) [åbner i nyt vindue]

Fra Roskilde
Tilmeldt 15. Sep 12
Indlæg ialt: 56
Fra  AS Polering & Rengøring Skrevet kl. 21:30

Det ville da også kunne se profesionelt ud med lidt dekorationer i siderne,uden at det behøver og tag alt fokus væk fra produkterne. forsiden er meget flot som den er. 

Men det er bare min mening om det sidste touch. Men ellers er det en meget flot forside.Smile

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 21:54

Jeg har sjældent set en så elegant og indbydende forside før. Du har formået at skabe en stilren forside hvor det grafiske er helt i top. Det er super godt arbejde.

Jeg kunne godt tænke mig at høre, om du selv har stået for programmeringen af siden, og hvilket system webshoppen er bygget op i?

Fortsat god aften :-)

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Tilmeldt 16. Aug 11
Skrevet kl. 23:04

Hej drenge,
Tusind tak for de pæne ord - det sgu pænt af jer.

Martin, mig - programmering, nok næppe :)
Vi har haft et par forskelle mennesker inde over for at få præcis det udtryk vi gerne vil have, blandt andre Rasmus Bruhn som grafiker, programmør Jonathan fra Nhurb og Rune fra vi er grønne.
Nok nogle af Danmarks dygtigste magento gutter - der virkelig kan sit kram, og kan få vores ønsker ud i livet :)

Håber i har en fed aften!

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 01:22

Hej Eyki,

Flot forside, meeen er du nu 100 procent sikker på at stigningen i antallet af konverteringer kun skyldes re-design af forsiden? :) Det kan også meget vel skyldes julen vel?

- Kan du lokkes til at skrive ca. hvor mange procent konverteringsfrekvensen steg?

- Har du evt. forsøgt med A/B-test? :)

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 03:30

Jeg får en fejlmeddelelse når jeg går ind på siden, både i Safari og i Firefox. Det ser ud til at være en Facebook ting. Jeg er ellers logget ind på Facebook i samme browser. Jeg ser dette:

Tilmeldt 16. Aug 11
Skrevet kl. 11:47

Tak for de mange gode kommentarer.
Og Carsten, jeg får lige kigget på hvordan det kan være den melder fejl ved dig, i de browsere - det er meget mystisk...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)