Hej Amino. Jeg har købt en mono.net webshop, men hjemmeside er 99% færdig og klar til at blive lanceret. Siden indehold bla. en webshop, som mono.net også står for. Af muligebetalingsmoduler er der: Quickpay Mit valg er faldet på quickpay, da jeg gerne vil tage imod kort. Det gør også impulskøb nemmere. Kort sagt, alt er betalt og klar, jeg mangler bare en indløser. Da jeg ikke er den store it ekspert har jeg ekstremt svært ved at gennemskue hvilken løsning jeg skal have osv, derfor håber jeg i kan hjælpe mig. Er godt klar over det har været vendt herinde før. Men jeg har desværre brug for en idiotsikker guide. Har følgende spørgsmål jeg gerne ser besvaret, hvis i kan hjælpe mig: Hvilken løsning skal jeg bruge? Det er udelukkende e-handel. Nets/Teller? Det ser ud som om jeg skal ansøge ved Teller, men resten kan jeg ikke gennemskue Pris, hvad koster nets/teller indløseren? Ved godt at quickpay koster 150,- pr. md. Vil sætte stor pris på, hvis nogle ville bruge lidt af deres tid på at hjælpe mig. PÅ forhånd tak, mvh. Casper L |
Ps. Det der forvirrer mig en del, er bl. a. at jeg skal vælge mellem Dankort og Visa. Jeg troede det var Quickpay der styrede det. Håber en eller anden kan skære det ud i pap for mig.
Mvh. Casper L