Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til at skabe hype og fast læsere

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Jan 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey nice aminoer. 

nu skal i hører.  Min kæreste har en blog på http://juilletsis.wordpress.com/. 

Hun er begyndt og skrive en masse indlæg men hun har stadig kun cirka 20 views pr indlæg. 

Jeg vil selvfølige gerne hjælpe hende med det jeg kan. 

Jeg har prøvet og dele det hele på facebook, subredit( wordpress releteret) 

men hvordan syntes i der er den bedste langvarrige måde og skabe opmærksomhed på en blog og kort varrige for den sags skyld... 

hilsen Den hjælpende kæreste Lasse 

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

En måde at skabe opmærksomhed om sin egen side er at læse andre blogs, og deltage i debatterne på disse, sende artikler til forfatteren og på anden måde hjælpe ham/hende, men uden at kræve noget igen. En dag kan det så være at nysgerrigheden bliver for stor og de tjekker en ud, finder noget de kan bruge og linker tilbage eller fremhæver en på deres egen blog. Og ellers giver det som regel pote at blive ved med at poste, da flere posts betyder flere søgeord man kan ramme på i google. Sørg for at få lidt links til bloggen, så den får en nogenlunde placering i google når folk søger på forskellige ting, og derved ledes ind på siden.

Og så kan du evt. kaste dig over 279 days to overnight succes der netop handler om at skabe succes for sin blog. Har ikke selv fået det læst, men mon ikke der er lidt guldkorn imellem.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)