Da vores virksomhed indenfor en overskuelig fremtid går i luften, vil vi gerne have styr på alt hvad der hedder bogføring og revision.
I ved sikkert bedre end os hvad vi skal have styr på her i opstarts fasen, så hvis i kan komme med et uforpligtende tilbud på de pågældende ydelser, så ville det være meget fornemt.
Hvis nogle af jer sågar kunne tage hensyn til at vi er en lille virksomhed uden den store kapital, så giver det jer ikke en ulempe.
I stedet for at tjekke alle jeres hjemmesider ud, så vil jeg gerne have et tilbud jeg kan forholde mig til i en privatbesked eller på cdu@twork.dk
Du kan jo ikke forvente dig at kunne få et konkret tilbud fra en revisor på en arbejdsopgave hvor omfanget ikke kendes. Der er man nødt til at have nogle oplysninger om omfang, forventet mængde etc. Ellers bliver tilbuddet så smæk fyldt med forbehold at det ikke er anvendeligt i praksis
Som skrevet, så er det til alle de generelle opstarts pligter, så vil da umiddelbart mene at man kan spore sig ind på et tilbud der ligner noget konkret :-)
Det kommer da helt an på omfanget. Bogholderen vil jo heller ikke give et pristilbud hvis ikke vedkommende har en ide om hvor mange bilag der skal bogføres årligt. Men ja taler vi om en mindre virksomhed og at få det op og køre kan man da nok spore sig ind på det ligesom man kan få en timepris
Ja, men troede at det lå lidt i kortene at omfanget ikke er alverden, da det sådan set bare er de ting der skal haves styr på når man starter virksomheden op og skal begynde at tjene penge. Jeg er godt klar over at der er mange flere ting, end dem der er beskrevet, men da jeg ikke har 100 % styr på hvor meget arbejde der er her i starten, så er jeg nødt til at lade mig fortælle hvad der skal klares :-)
Klart nok. Jeg ville passe på med at bruge "bureauer som Agera, Hent et tilbud m.v. for de har typisk ikke øje for forhold som kemi m.v. og fokuserer mere på salg. Dem der tilmelder sig sådanne bureauer gør det jo som regel netop fordi de ikke kan få kunderne ind af anden vej - Why og de går ikke ind og efterprøver hvorvidt revisorens faglige kompetencer m.v. nu også er tilstede. Det har de slet ikke kompetence til at kunne gøre. Det at vælge en revisor/bogholder er ikke det samme som at overveje om man nu skal handle i Netto eller Brugsen. Jeg ville overveje at tage fat i en fyr som Martin fra 123regnskab. Han virker som en fyr der har benene på jorden og en pæn faglig ballast + sund fornuft.
Vi holder til i København, men Vestsjælland kan også gå an.
Kan du ikke smide mig en mail på cdu@twork.dk eller i en privatbesked om nogle priser i forhold til de pligter der skal ordnes lige når en virksomhed går i luften? Gerne en time pris eller lignende.