søges: virksomhed/person som har eller kan udvikle et system til onlinebooking og betaling til busture for vore medlemmer Vi er en forening som arrangerer busture indlands og udlands for vore medlemmer. det bliver til ca. 15-20 busture med ca. 46 personer pr. bus om året lige for øjeblikket. Vi har god søgning og overvejer at udvide, såfremt vi kan få løst vort problem med booking og betaling. Et af vore medlemmer har for nogle år tilbage udviklet et online booking system, som fungerer udmærket. Turlederen kan inden busturen udskrive en deltagerliste og modtager betaling i bussen. Imidlertid oplever vi, at ikke alle møder op eller at folk ikke altid har penge med. For at lette arbejdet og ikke have mange kontanter på turen, vil vi undersøge om der findes - eller kan udvikles - et online system, hvor vore medlemmer selv kan booke og betale på én gang og at turlederen inden turen kan udskrive en deltagerliste over de, som har betalt. Vi har stort set kun viden om at tilrettelægge og afvikle ture, og ikke megen viden om EDB, hvorfor vi prøver enten at få kontakt med en person som kan rådgive os eller som kan løse vort problem. |
Hej
Jeg vil gerne høre mere om det her projekt
kan du ikke sende mig en email på
Eller via skype min skype id dk121doc
Hilsen
Lars