Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få fat i kunderne når de er på farten og måske lige uden for din dør

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Få fat i kunderne når de er på farten og måske lige uden for din dør

Jeg har udviklet en nyt koncept til markedsføring af fysiske butikker og søger forretninger der vil deltage i at udbrede konceptet mod at få gratis reklame.

Kort fortalt går det ud på at en forretning opretter en annonce (Deal) og giver min. 5% rabat på normal prisen. Så bliver annoncen ”tilgængelig på brugernes mobiltelefon (iPhone/Android), og man kan vælge at modtage en push notifikation når der er en ny deal.

Brugeren kan via appen se alle de deals der er i en valgfri radius af hvor han/hun befinder sig. Brugeren skal IKKE købe noget på forhånd, men blot vise dealen på telefonen når de køber varen/ydelsen.

Det er en rigtig god og smart måde at få kunderne ind i butikken på og de er jo lige i nærheden

Annoncør information
Som annoncør skal man ikke betale 30% eller mere til udbyderen hver gang en deal benyttes. Lige nu kan du oprette en annoncørkonto og publicerer alle de Deals du måtte ønske. Du kan prøve konceptet gratis i 30 dage, derefter kontakter vi dig, for at høre om du vil forsætte. Prisen er derefter 499,- ekskl. moms pr. måned. Opsigelsen kan ske når som helst, dog refunderes allerede betalte måneds abonnement ikke.

Du kan tjekke konceptet, oprette din gratis annoncørkonto og dine annoncer her:

http://dealsnearbyyou.com

Skrive gerne ”Amino” i Reseller feltet, så kan jeg se at I kommer herfra

Bruger appen kan hentes i App Store/Google Play – Link og QR kode finder du her:

http://dealsnearbyyou.com

Har du spørgsmål eller kommentarer står jeg naturligvis til disposition.

Evt samarbejde
Jeg er også interesseret i at lave samarbejde, hvis andre har et lign. koncept eller ideer til videreudvikling ect.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)