Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra Kina HJÆLP!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle dejlige Aminoer, jeg sidder her og overvejer et parti som vi kalder for x, hjem fra Kina. Problemet kommer så når jeg skal finde ud af fragt, import, told osv. Prisen jeg giver for disse vare er lige omkring de 1200 DKK, og bliver købt fra Alibaba.com. Da jeg er komplet nybegynder inden for import, ville det være dødlækker hvis der var nogen som kunne give en ca. Pris, eller smide en kommentar med nogle link til læsning om import fra Kina. På forhånd tak, Nikodk :)

Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 74
Fra  beatboxx Import Skrevet kl. 00:08

Hej,
Har du et cvr nr. og er du så registreret som importør?

3daysale.dk - Coming soon!

Tilmeldt 5. Nov 12
Skrevet kl. 00:09

Undskylder for fejlen i anden linje, telefonen fik rodet lidt rundt i ordene. "Jeg overvejer at købe et parti hjem af x", skulle der have stået. :)

Tilmeldt 5. Nov 12
Skrevet kl. 00:12

Hey Beat, som sagt er jeg helt ny inden for import osv. Jeg sidder nemlig og overvejer at starte webshop med netop den vare (x), som skulle importeres. Jeg har ikke CVR nummer endnu, og er heller ikke registreret importør. Vh Nikodk :)

Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 74
Fra  beatboxx Import Skrevet kl. 00:16

Okay :)

Tjek evt. toldpriser.dk og brug beregneren.

3daysale.dk - Coming soon!

Tilmeldt 5. Nov 12
Skrevet kl. 00:38

Jeg takker Beat :)! Ved du så om der er noget nyttigt Info omkring fragt fra Kina? Vh Nikodk :)

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 00:40

Hej.

Husk lige hvis det er mærkevarer skal du ikke købe dem i Kina da det er Kopi varer og du får en kæmpe erstatningssag på nakken hvis du sælger dem videre i Danmark.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 5. Nov 12
Skrevet kl. 00:43

Takker for rådet :)!

Fra Caracas