Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra Kina HJÆLP!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle dejlige Aminoer, jeg sidder her og overvejer et parti som vi kalder for x, hjem fra Kina. Problemet kommer så når jeg skal finde ud af fragt, import, told osv. Prisen jeg giver for disse vare er lige omkring de 1200 DKK, og bliver købt fra Alibaba.com. Da jeg er komplet nybegynder inden for import, ville det være dødlækker hvis der var nogen som kunne give en ca. Pris, eller smide en kommentar med nogle link til læsning om import fra Kina. På forhånd tak, Nikodk :)

Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 74
Fra  beatboxx Import Skrevet kl. 00:08

Hej,
Har du et cvr nr. og er du så registreret som importør?

3daysale.dk - Coming soon!

Tilmeldt 5. Nov 12
Skrevet kl. 00:09

Undskylder for fejlen i anden linje, telefonen fik rodet lidt rundt i ordene. "Jeg overvejer at købe et parti hjem af x", skulle der have stået. :)

Tilmeldt 5. Nov 12
Skrevet kl. 00:12

Hey Beat, som sagt er jeg helt ny inden for import osv. Jeg sidder nemlig og overvejer at starte webshop med netop den vare (x), som skulle importeres. Jeg har ikke CVR nummer endnu, og er heller ikke registreret importør. Vh Nikodk :)

Tilmeldt 21. Nov 12
Indlæg ialt: 74
Fra  beatboxx Import Skrevet kl. 00:16

Okay :)

Tjek evt. toldpriser.dk og brug beregneren.

3daysale.dk - Coming soon!

Tilmeldt 5. Nov 12
Skrevet kl. 00:38

Jeg takker Beat :)! Ved du så om der er noget nyttigt Info omkring fragt fra Kina? Vh Nikodk :)

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 00:40

Hej.

Husk lige hvis det er mærkevarer skal du ikke købe dem i Kina da det er Kopi varer og du får en kæmpe erstatningssag på nakken hvis du sælger dem videre i Danmark.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 5. Nov 12
Skrevet kl. 00:43

Takker for rådet :)!

Fra Caracas
Tilmeldt 4. Jul 12
Indlæg ialt: 131
Fra  ImportSolution ImportSolutions office : ICON III 858 Sukhumvit soi 55 10110 BKK Skrevet kl. 05:45

Hvis du køber direkte fra Alibaba, især for det lille beløb og uden nogen kontakt på fabrikken. Giver jeg dig 90% garanti for du bliver skuffet.

Det er ikke måden at handle med kina på, du kan tjekke told priserne på nettet ret nemt.. Men helt ærligt..  Alibaba er ikke som en Dansk webshop, Alibaba er ikke direkte kontakt med fabrikken.  

Man kan ikke handle med Kina uden at have en mand derude, du får ikke den vare du tror..  

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 05:52

Har ingen ide om hvad det koster osv Nikodk :-)

Men Frank N Hansen har helt ret.
Jeg har næsten kun hørt sørgelige historier med Alibaba.

Evt få en kontakt i Kina.
Der er vidst nogle stykker herinde der er bosat der, og nogle kender vidst også nogle der :-)

Prøv lav et nyt forum, også spørg om kontakter i Kina :-) 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)