Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO-artikler; 15 øre pr. ord (ekskl. moms)

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Busekist Ohlsen:
Distancen kan umuligt være en valid undskyldning! Hvad bliver undskyldningen, når jeg slår din rekord? ;-)

Point taken.

Holder I det igen, og har jeg ikke familieplaner, så tager jeg toget til Haderslev. Bring it on! ;-)

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 16:21

Cap'n Halfdan Timm:

Nicolai Busekist Ohlsen:
Distancen kan umuligt være en valid undskyldning! Hvad bliver undskyldningen, når jeg slår din rekord? ;-)

Point taken.

Holder I det igen, og har jeg ikke familieplaner, så tager jeg toget til Haderslev. Bring it on! ;-)

Den hænger jeg dig op på! ;-)

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 17:06

Jeg kunne heller ikke stå for dette tilbud - så der er sendt en email afsted til dig :-)

 iPhone 6

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 17:29
Hvad så, Nicolai? :) Hvordan går det med mine tekster? :))))

- Egentlig utroligt at i bare sådan kan sætte jer ned og skrive tekster i 8 timer i rap... :) jeg mener, har jeres fantasi Ingen grænser?! :)) jeg var nok gået død efter 3 minutter, eller den 5. sætning! Dvs. hvilken end der kom først... - Og på den anden ende af skalaen har vi så gutter som jer, som kan spytte tekster ud på kommando! :)

- glæder mig til at se mine tekster :)

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 15. Apr 10
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 17:32

Mehmet Aslan:
Hvad så, Nicolai? :) Hvordan går det med mine tekster? :))))

- Egentlig utroligt at i bare sådan kan sætte jer ned og skrive tekster i 8 timer i rap... :) jeg mener, har jeres fantasi Ingen grænser?! :)) jeg var nok gået død efter 3 minutter, eller den 5. sætning! Dvs. hvilken end der kom først... - Og på den anden ende af skalaen har vi så gutter som jer, som kan spytte tekster ud på kommando! :)

- glæder mig til at se mine tekster :)

Vh. Mehmet

Hej Mehmet,

Vi er i fuld gang! Du kan desuden godt forvente levering før deadline ;-)

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Tilmeldt 15. Apr 10
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 17:33

Heine:

Jeg kunne heller ikke stå for dette tilbud - så der er sendt en email afsted til dig :-)

Mange tak for bestillingen!

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 17:36
Hej Nicolai,

Wuhuuu :) igen, jeg beundrer jer...!

- Hvad gør i egentlig i forhold til betaling? :) sender i en regning, eller?

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 15. Apr 10
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 17:51

Mehmet Aslan:
Hej Nicolai,

Wuhuuu :) igen, jeg beundrer jer...!

- Hvad gør i egentlig i forhold til betaling? :) sender i en regning, eller?

Vh. Mehmet

Hej Mehmet,

Vi afsender en faktura, når artiklerne er leveret! :-)

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 21:47

Hvordan fungerer det sådan nærmere?

Skal I have en masse stikord, søgeord eller er et overordnet emne nok til at I så bare forfatter løs?

Jeg er ved at have en webshop færdig og klar til at køre bortset fra, at der mangler nogle sider med tekst til at behage SEO'en lidt. Men jeg er selv en klovn til at komme på noget godt at skrive. Men så er jeg tilgengæld også let at stille tilfreds, når det kommer til tekster. ;)

Tilmeldt 15. Apr 10
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 22:11

MSkovmose:

Hvordan fungerer det sådan nærmere?

Skal I have en masse stikord, søgeord eller er et overordnet emne nok til at I så bare forfatter løs?

Jeg er ved at have en webshop færdig og klar til at køre bortset fra, at der mangler nogle sider med tekst til at behage SEO'en lidt. Men jeg er selv en klovn til at komme på noget godt at skrive. Men så er jeg tilgengæld også let at stille tilfreds, når det kommer til tekster. ;)

Det er - på et vidst plan - op til dig selv, hvor meget information du vil give. Vi kan sagtens skrive med en overskrift som grundlag, men desto mere information du selv leverer, desto bedre kan den skrives ift. dine specifikke krav :-)

Side 3 ud af 4 (40 indlæg)