Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle Ideér?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jul 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino''er!

Jeg har et spørgsmål omkring internetsalg, det er sådan at jeg har tænkt mig at skabe en site hvor folk med tanken om at blive selvstændige kan vælge forskellige pakkeløsninger.

Feks, "Betal Kr. 10.000,- Vi starter jeres virksomhed op for jer, så i slipper for selv at skulle bruge tid på opstart." Deri vil vi ved hjælp af egne midler(Kontakter) "Skubbe" Lidt til dem, få sat deres salg igang og coache dem. I tilfælde af andre ansatte, vil vi give salgstræning osv.

Jeg har selvfølgelig hele ideen/konceptet skrevet ned, det foroven er blot eksempler på selve ideen.

Nu håber jeg ikk at jeg har fået givet en super forretningside til en anden hurtig hovede!

Men tror i at sådan et koncept ville gå?

Mvh

Yasar.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:31

Jeg tror ideen er god hvis det er personlig coaching. Jeg tror aldrig jeg ville vælge at blive vejledt via email og internet (hvis det er det som du har tænkt dig - kan ikke helt gennemskue om det er den ene eller den anden model du vil lave).

En ide kunne også være at lave et forløb som kan hjælpe folk med at finde ud af om de nu virkelig vil være iværksættere/freelancere. Jeg tror mange går med ideer og lysten til at springe ud i det - men de er i tvivl om de nu også kan leve med den usikkerhed som er forbundet med det. Kan de mon finde ud af at sælge og har de mon det engagement som skal til. En sådan rådgivning ville jeg personligt gerne give eks. 3000 kr. for - hvis man så mødtes 3-4 gange og fik afklaret nogle spørgsmål. Det vil jo så også kræve at personen som gav rådgivningen både kunne finde ud af at guide indenfor økonomi, risikostillinger, administration osv - men også indenfor det psykologiske perspektiv.

Hvis jeg efterfølgende havde fået en god coaching og valgte at starte op - så ville jeg måske også vælge det videre forløb til de 10.000 kr. HVIS personen var rigtig god og satte energier i gang :·)

Jeg tror dog at jeg ville vælge en sådan coach ud fra anbefalinger fra andre som havde prøvet det.....

Mange hilsener Helle

Tilmeldt 18. Jul 07
Skrevet kl. 17:57
Hej Helle, Tak for svar!

Her forgår "hjælpen" Face2Face, altså han eller hun får en coacher/kontaktperson under forløbet. Og som du selv sagde hvor man mødtes, og han/hun fik denne rådgivning og hvad der nu måtte være brug for.

Altså vi klare det hele, hvis ikke vi har de rette kompetencer så har vores kontakter det. Vi undersøger alt der der skal undersøges osv.

Find din ide, vi føre den frem.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 18:07
tak for ideen     hehe bare rolig nupper den ikke :)

jeg syndes det lyder som en god nok ide men jeg tror ikke den ville kunne inkassére mønter til en ordentlig månedsløn tror mere der du skal køre det som fritidssjov

men det er vel også planen

jeg syndes tilgængeld godt at man kan lave online coaching det skal bare være billigere

hvor meget er der i de 10k? finder i så også grossister osv. eller er det jer selv?

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Tilmeldt 18. Jul 07
Skrevet kl. 18:15
Hej Xaque, tak for svar!

Hvis du nuppede min ide, ville jeg nok føle mig meget stolt hvis det viste sig at give mange penge i lommen.

"hvor meget er der i de 10k? finder i så også grossister osv. eller er det jer selv?"

Ja vi finder også grossisterne, som jeg sagde det hele. Og omkring pris og hvad de får for de forskellige beløber har jeg endnu ikke fundet ud af.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:33

Jeg ville i hvert fald tænke i at lave en beskrivelse/kontrakt, så der er helt tydelige vilkår for, hvad kunden kan forvente af hjælp. Når du skriver at I også finder grossister osv., vil det nok være godt at have beskrevet hvor meget tid der bruges på det samlede forløb og hvad indholdet vil være :·)
Måske du skulle overveje at arbejde på timebasis i stedet - så ville kunden også kunne stoppe hvis han/hun ikke fik det ud af det som de forventede - plus det ville ikke være så stor en risiko at smide 10.000 kr. efter. Man kunne så lave et minimum på x antal timer til eks. 3000 kr. Og så kunne kunden fortsætte - og hvis de var meget tilfredse ville det måske bringe endnu flere timer med sig.
Jeg tror sagtens du vil kunne lave det fuld tid - hvis du er rigtig god til det :·)

Mange hilsener Helle

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 09:24
Hehe :)

Jeg syndes det lyder som en fantastisk ide og når det er for det HELE ja så er 10k billigt nok syndes jeg

især forde som begynder er det hele svært :p

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)