Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nye former for t-shirts - hvem er målgruppen?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Jeg er gået med den her idé et par uger, og deler den nu, for at få noget respons, få nogle andre øjne på det og eventuelt finde ud af, hvilken målgruppe man skal rette sin markedsføring endnu, da jeg stadig er på drawing board med idéen. 

Min idé bygger på, at lave t-shirts. Der er RIGTIG mange t-shirt web-butikker som popper op rundt omkring på nettet, men jeg ønsker at lave noget som er anderledes, og som jeg ikke selv har set før.
Nu til dages nyder mange af disse webshops nyder godt af stordriftsfordele(eller vha.dropshipping), og har måske et udvalg på 25 t-shirts med tryk på , til en små 50-250 kr. 

Men hvorfor ikke vende denne udvikling? Hvorfor ikke starte en hjemmeside for eksklusive t-shirt til en 600-2.000 kr. stykket? Her snakker jeg ikke om at sælge en t-shirt med et standard tryk på, men at levere en t-shirt af super-høj kvalitet, med et tryk som ingen andre har. Jeg har ikke endnu vurderet hvorvidt der skal være kunst malet direkte på disse t-shirts, men det er helt sikkert, at det skal være et MEGET begrænset antal af t-shirts, som skal sælges med netop det tryk. 

Jeg har ikke selv helt fundet målgruppen endnu, da jeg ikke helt kan komme til bunds i, hvorvidt om unge vil købe den og tage den på i byen/julefrokosterne, men ellers tænker jeg at det er et produkt, som business manden kan benytte sig af, da det bare skal være top quality. 

Jeg har blot opstilt idéen for jer, men også for andre på amino for at få nogle andre øjne på det:) 

Mvh Emil Kjeldsen

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Sep 10
Indlæg ialt: 55
Fra  Kunto Skrevet kl. 17:22

Tror det vil kraeve rigtig meget markedsfoering og saa kraever det vel ogsaa en form for varemaerke. Der er nok ikke mange som ville koebe noget som ikke ogsaa udstraaler en vaerdi for andre. Derfor skal det nok vaere forskellige tryk, samme maerke. Men held og lykke med det :)

mvh.

Kenneth Dahl

Se vores hjemmeside: www.kunto.dk Kunto - Vi har alt i merchandise 

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 18:51

Jeg vil gå efter de unge og smarte, dem som gerne smider 2000 kr for et par bukser. Men hvordan du så laver et produkt som de falder for det ved jeg ikke, men der er i mine øjen ingen tvivl om at du i så fald skal ud i de fysiske butikker. At sælge tshirts til 600 kr eller over tror jeg ikke er muligt på nettet, i hvert fald ikke før navnet er slået fast, men i fysiske butikker som har andet dyrt tøj til målgruppen har du måske en chance.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)