Hej Amino'er!
Jeg er gået med den her idé et par uger, og deler den nu, for at få noget respons, få nogle andre øjne på det og eventuelt finde ud af, hvilken målgruppe man skal rette sin markedsføring endnu, da jeg stadig er på drawing board med idéen.
Min idé bygger på, at lave t-shirts. Der er RIGTIG mange t-shirt web-butikker som popper op rundt omkring på nettet, men jeg ønsker at lave noget som er anderledes, og som jeg ikke selv har set før.
Nu til dages nyder mange af disse webshops nyder godt af stordriftsfordele(eller vha.dropshipping), og har måske et udvalg på 25 t-shirts med tryk på , til en små 50-250 kr.
Men hvorfor ikke vende denne udvikling? Hvorfor ikke starte en hjemmeside for eksklusive t-shirt til en 600-2.000 kr. stykket? Her snakker jeg ikke om at sælge en t-shirt med et standard tryk på, men at levere en t-shirt af super-høj kvalitet, med et tryk som ingen andre har. Jeg har ikke endnu vurderet hvorvidt der skal være kunst malet direkte på disse t-shirts, men det er helt sikkert, at det skal være et MEGET begrænset antal af t-shirts, som skal sælges med netop det tryk.
Jeg har ikke selv helt fundet målgruppen endnu, da jeg ikke helt kan komme til bunds i, hvorvidt om unge vil købe den og tage den på i byen/julefrokosterne, men ellers tænker jeg at det er et produkt, som business manden kan benytte sig af, da det bare skal være top quality.
Jeg har blot opstilt idéen for jer, men også for andre på amino for at få nogle andre øjne på det:)
Mvh Emil Kjeldsen