Det nemmeste vil først og fremmest være, hvis du kan beskrive hvordan du har fået dine data tilbage. Har du genskabt dem vha. en tidligere backup eller hvordan er det blevet gjort?
Har du tjekket at dine filer stadig ligger på serveren (her tænker jeg på dine billedfiler)
Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.
Det nemmeste vil først og fremmest være, hvis du kan beskrive hvordan du har fået dine data tilbage. Har du genskabt dem vha. en tidligere backup eller hvordan er det blevet gjort?
Har du tjekket at dine filer stadig ligger på serveren (her tænker jeg på dine billedfiler)
Mit webhotel er hostet ved meebox - har hentet mine dataer tilbage fra deres cpanel.
- Billederne ligger stadig inde på serveren, men nogle af dem er ikke synlige der (altså grå billede, med lille billede i midten, som også ses på hjemmesiden)
Den står sikkert til UTf-7 (uden at have set på siden) , da de sidste dages mange hackede wordpress sider alle har været sat til UTF-7 (af dem som jeg har lavet igen)