Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

import fra Indien

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Dec 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Jeg overvejer at starte op, med noget import fra indien. Jeg har en producent som gerne vil ind på det skandinaviske marked, og har fået vareprøver på en del produkter. Jeg er lidt i tvivl om flere ting. 

1. Selve fragten; Jeg forventer at købe et parti ved producenten, og derefter selv planlægge fragt. Jeg er lidt i tvivl hvilke fragtmåder der er de bedste og billigste. Nogen her med noget erfaring på det område?

2. Jeg har et firma i forvejen, som jeg har startet udelukkende for, at etablere noget økonomi til opstart af importvirksomhed, som er mit hovedmål. Branchekoden har derfor intet med import at gøre. Kan jeg under samme cvr.nummer starte importvirksomheden op, eller skal jeg oprette et mere? Skatteteknisk vil det så være træls, da jeg så skal beskattes af de penge der står i virksomheden inden jeg investerer dem i importvirksomheden. Nogen med noget erfaring her de vil dele ud af?

3. Oprettelse af hjemmeside med formålet salg incl. betalingsmodul, nogen erfaringer til hvad der er bedst? Vil gerne starte i det små, med mulighed for udvidelse. Ikke nogen stor,dyr forkrommet løsning.

Ja, jeg har mange flere spørgsmål, men dem tager jeg efterhånden.... 

Mvh. Lone..

Tilmeldt 7. Dec 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Lone..

What you want t import from india. Might be i can help you. i am from india living in danmark.

Thx...

MVh

Rocky

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)