Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder vi vores nye medarbejder?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Tygelsjö
Tilmeldt 5. May 07
Indlæg ialt: 85
Fra  Justworks ApS Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har nu prøvet jobcenter aalborg uden held, jobannoncer og amino freelancer... men vi kan simpelthen ikke finde vores nye medarbejder - Hvad gør vi forkert, siden der ikke dumpet nogen jobansøgninger ind i indbakken???

Vi står i den situation, at vi har mange jern i ilden, og for at kunne fokusere lidt mere på vores hjertebarn http://connery.dk  - har vi brug for en udvikler til den anden del af vores virksomhed - http://justworks.dk  - som laver hjemmesider for andre virksomheder.

Vi har brug for en Junior Frontend udvikler, som kan møde på vores kontor i Vester Hassing (Aalborg) - og vi leder ikke efter dig med 15 års erfaring og ½ million i årsløn.

Vores løn forestilling er 240.000 - 300.000 kr. om året med udsigt til, at stige i løn efter kvalifikation og arbejdstiden er 9 - 16 man - fre.

Du kan se vores opslag her: 

Hvad gør vi galt, siden ingen gider søge arbejdet ??

Er du drengerøv så tjek http://connery.dk ud | Leder du efter seriøs webudvikling så tjek http://justworks.dk

Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror I skal beskrive arbejdet bedre, så interesserede bedre kan forholde sig til arbejdsopgaverne. Jeg kender ikke lønningerne i Aalborg området, men måske I ikke skal fokusere på lønnen med uddybe at det er en nyuddannet eller studerende I søger. Derved finder I også ud af hvad lønniveauet er.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Neua,



Jeg har en fornemmelse af at der er rift om lige præcis den profil du søger :) jeg skal også bruge en tekstforfatter på fuldtid i københavn, men har max. kunne finde 2-3 stykker som var interesserede, hvor jeg grundet job situationen regnede med at blive oversvømmet med ansøgninger...? :)

Du har et par muligheder... 1. Hæv lønnen. 2. Nedsæt dine kriterier. 3. Gå med til at vedkommende arbejder hjemmefra. 4. Hav tålmodighed... :)



Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Tygelsjö
Tilmeldt 5. May 07
Indlæg ialt: 85
Fra  Justworks ApS Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores kriterier er bare nedsat voldsomt - vi ville egentlig gerne have en backend programmør - og lønniveauet for en frontend udvikler i Aalborg vil jeg tro er meget gennemsnitligt. Vi skriver ikke noget om lønniveau på selve opslaget.

Vi har prøvet at have medarbejdere som arbejder hjemmefra. Det er håbløst ift. et fuldtidsjob.

Men det er vel bare sådan, at der ikke er nok der reelt gider have et arbejde - for der MÅ sgu da sidde en arbejdsløs der har styr på lidt css og html i Aalborg...

Er du drengerøv så tjek http://connery.dk ud | Leder du efter seriøs webudvikling så tjek http://justworks.dk

Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 292
Fra  WebSafe Skrevet kl. 02:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bliver lidt paf, når du beskriver det at have en fuldtids ansat hjemmearbejder, som håbløst.

Fordi jeg selv har arbejdet hjemmefra i mange år, som freelancer, som projektansat og på fast løn - og det har faktisk ikke givet de store problemer. Tvært imod, det har vist sig at have store fordele, såvel for firmaet som for mig selv. Jeg nyder godt af friheden og fleksibiliteten, og firmaet får en del mere ud af mig, end hvis jeg skulle sidde på et kontor med faste arbejdstider.

Det kræver naturligvis en hel del med hensyn til kommunikation og ansvarlighed, men jeg er ikke sikker på, at du ville være bedre tjent med en medarbejder, der møder hver dag 9-16, hvis ikke den grundlæggende ansvarlighed i forhold til arbejdet, samt evnen til kommunikation, er til stede. 

Det er svært at finde den helt rigtige medarbejder. Der er så mange ting, der skal passe sammen, før samarbejdet går op i en højere enhed. 

Hvorfor dog begrænse sine muligheder ved kun at søge lokalt?

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg må sige at jeg synes egentlig stillingen ser rigtigt fin ud. Bestemt en udmærket løn, for en person hvor der ikke kræves at man er 25 år, med 15 år erfaring osv. osv.

Et stort problem i Danmark er at folk ofte hellere vil sidde og brokke sig over de er arbejdsløse, end at flytte for at få et arbejde.

Amino er jo i øvrigt fyldt med eksperter i HTML/CSS/PHP der vil sidde og lave hjemmesider til 1000,-, det er mærkeligt der ikke er en enkelt af dem der kunne tænke sig et godt lønnet job. Men måske der ikke er så mange eksperter, som man skulle tro ;)

Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke, hvor du har opslået stillingen. Men jobindex.dk er vel den største jobportal herhjemme.

Måske er lønnen også for lav. Det er selvfølgelig en juniorstilling, men 20.000 for en udvikler er ikke det vilde. Dog burde det være muligt, såfremt man finder den unge og sultne person der kan noget og gerne vil lære mere. 

Har du overvejet outsourcing? For 20.000 kr. om måneden kan du fået et team på 3 mand i f.eks. Indien eller Phillipinerne. 

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas, jeg tror basalt set dem der kan sætte hjemmesider op til 1000 kroner, ved hvordan man installerer wordpress og sætter et theme på.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvorfor har i jobcenter logoet i jeres stillingsannonce?

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Når man har okontrollabelt arbejde som feks hjemmearbejde så må man lave det i projekt form.
Feks at man siger at siten ska väre færdig onsdag kl 12.00 .
Så må personen selv vælge hvordan han vil disponere sin tid bare han holder deadlinen
Side 1 ud af 2 (13 indlæg)