Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Playstation stander til mit venteværelse, hvor finder jeg sådan en henne?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 88
Fra  Funcenter.dk Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

Jeg er i fuld gang med at indrette mit nye venteværelse i mit Eventcenter, og vil gerne have min gamle playstation stående i venteværelset. Men for at der ikke er nogen der skal løbe med min kære playstation, mine controllere og mit spil, vil jeg gerne have fat i sådan en playstation stander hvor controlerne er sat fat og selve playstationen er låst fast. Altså dem man ser i diverse forretninger, som Fona, Gamestop osv.

Men hvor sultan finder jeg lige sådan en stander henne? Har søgt og søgt og søgt og spurgt i nogle butikker hvor de havde dem stående, men personalet har ikke vist hvor man kunne skaffe sådan en stander, eller hvordan deres stander var fremkommet!

Nogen der kan hjælpe?

hilsen Jan :-)

Event og udlejning virksomhed i Aalborg.
Se hvad min virksomhed kan tilbyde på www.funcenter.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 23:36

Da jeg arbejdede i en restaurant i tidernes morgen, der fik vi den af Sony selv. Det var så også til PlayStation 1.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:50

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jul 08
Fra  Funcenter.dk Skrevet kl. 15:05

mange tak for jeres bud :-) jeg kigger nærmere på det

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 15:29

Jan Olsen:
Men hvor sultan finder jeg lige sådan en stander henne? Har søgt og søgt og søgt og spurgt i nogle butikker hvor de havde dem stående, men personalet har ikke vist hvor man kunne skaffe sådan en stander, eller hvordan deres stander var fremkommet!

Spørg i stedet Sony direkte. De er vel heller ikke helt uinteresseret i, at du har en Playstation stående i dit eventcenter.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 18:56

Prøv at kontakte Nordisk films afdeling for PlayStation, det er dem som står for salget af Playstations herhjemme, ikke Sony selv. Virker det ikke, så prøv at kontakte K.E. Medier, det var dem som forsynede vores med spil da jeg stod i butik, så mon ikke de også havde leveret standeren. Alternativt så prøv at drage rundt og spørge de lokale Fonaer eller experter, mange butikker synes at være gået væk fra stativerne, så måske har de nogen stående i kælderen der bare står og fylder.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 21:54

Rasmus Fredslund Hansen:
Alternativt så prøv at drage rundt og spørge de lokale Fonaer eller experter, mange butikker synes at være gået væk fra stativerne, så måske har de nogen stående i kælderen der bare står og fylder.

Jeg vil nu tro, at de bliver leveret tilbage. Jeg går ikke ud fra, at det er nogen butikkerne har købt?

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 17:09

Du drømmer ikke om hvad vi havde stående af skrammel i kælderen da jeg stod i butik. Der stod ting der havde været opstillet engang, men som nu nogle år senere aldrig var blevet afhentet af producenten, eller hvor producenten kun ville have skærmen igen, og vi derefter stod med stativet.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jul 08
Fra  Funcenter.dk Skrevet kl. 09:07

Hejsa

Mange tak for jeres svar, jeg undersøger lige jeres ideer:-)

God weekend

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)