Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det bilgste betaling system

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg skulle lave en webshop så ville jeg helt klart anvende en af disse som betalings-middel, ja okay det kræver self at dine kunder har nogle bitcoins men har de det så koster disse systemer (næsten) gratis.

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 645
Skrevet kl. 11:01

Du bliver ført til et betalingsvindue, hvilket for manges henseender virker mere sikkert - at det foregår ved en betalingsudbyder og ikke integreret på siden :)

Danmarks fedeste herre ure finder du på www.eyki.dk

Fra Middelfart
Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 11:40

Hej folkens.

Det er dejligt med en masse mugligheder for at komme i gang med andre betalings løsninger til webshops end de mest kendte løsninger.

Jeg kan se en årlig besparelse som ville være værd og tage med det første år som ny startet.

Svært at se omkring hjørnet for hvor meget der vil gå igennem butikken rent handelses mæssigt, så epay/nest og andre systemer er dyre rent prismæssigt end ewire ville være.

En klar udgiftspost som, i mine øjne ville være godt og holde nede så ens driftsomkostninger ikke render fra en.

Jeg har også været forbi din side Eyki.dk  og testet deres system, det ser ikke ikke tosset ud!!!

Mvh

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 12:22

Vi skulle ikke have en buffer hos dem. Vi blev godkendt med det samme uden problem. Mener vi giver omkring 2%

Fra Middelfart
Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 12:35

Hej Marc.

Mener du Euroline når du skriver det på den måde??

Mvh.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 12:42

Hov.

Mit indlæg var et svar til "Mikkel" tidligere i tråden. Men ja, det er Euroline.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)