Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der et sådan software?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! 

Jeg vil høre om der findes et stykke software, der kan gøre generering af affiliate links lettere.

F.eks. i stedet for at jeg skal sidde og erstatte "TARGET_URL" med deeplinket hver gang - og skifte frem og tilbage fra diverse affiliateprogrammer for at finde kampagnen eller produktlinket. 

Eller blot høre om i har et fif der gør denne del lettere - så jeg ikke behøves at have 10+ faner åben hele tiden :-) 

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 21:29

Excel og noget VBA/Makro burde kunne løse opgaven.

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Fra  RejseGear Skrevet kl. 21:31

Erik Hamre:

Noget du selv anvender, eller gør du det hele manuelt? 

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 21:37

Hej.

Prøv clix trac, burde kunne hjælpe dig.

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Fra  RejseGear Skrevet kl. 21:43

Eugene Darville:

Hej.

Prøv clix trac, burde kunne hjælpe dig.

Det er vel bare link cloaking? Medmindre de gemmer mere under deres hurtige præsentation. 

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 00:18

Marcus Forsberg:

Erik Hamre:

Noget du selv anvender, eller gør du det hele manuelt? 

Hvis jeg forstår dig ret, så vil du undgå en masse copypaste af affiliate linket først og så at skulle erstatte deeplink delen med dit produkt link ikke? Hvis du har produkt urlerne først, så kan du jo bare i Excel indsætte dit affiliate link i en celle og så kopiere den fx 50 celler ned. Herefter kan du så indsætte dine produkt deeplinks i anden kolonne, evt. med import fra en txt fil. Så er det jo bare et spørgsmål om i tredje kolonne at skrive: =A1&A2, og så trække ned, så får du jo deeplink affiliate urler klar til brug. Eller skrive en hurtig kode, der importerer en txt fil med deeplink urler og tilføjer affiliate links i fx VBA. Du kan lave en makro med drop down menu hvor du vælger hvilket affiliate netværk du skal bruge og så indsætte deeplink urlen i en celle og så trykke på en knap du har tilkoblet makroen.
Eller er det noget helt andet du tænker på?
Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Fra  RejseGear Skrevet kl. 12:15

Erik Hamre:

Hvis jeg forstår dig ret, så vil du undgå en masse copypaste af affiliate linket først og så at skulle erstatte deeplink delen med dit produkt link ikke? Hvis du har produkt urlerne først, så kan du jo bare i Excel indsætte dit affiliate link i en celle og så kopiere den fx 50 celler ned. Herefter kan du så indsætte dine produkt deeplinks i anden kolonne, evt. med import fra en txt fil. Så er det jo bare et spørgsmål om i tredje kolonne at skrive: =A1&A2, og så trække ned, så får du jo deeplink affiliate urler klar til brug. Eller skrive en hurtig kode, der importerer en txt fil med deeplink urler og tilføjer affiliate links i fx VBA. Du kan lave en makro med drop down menu hvor du vælger hvilket affiliate netværk du skal bruge og så indsætte deeplink urlen i en celle og så trykke på en knap du har tilkoblet makroen.
Eller er det noget helt andet du tænker på?

Ledte egentlig bare efter fifs, der kunne gøre denne, for mig, uoverskuelige process lettere. Anvender excel fra nu af, tak :-))

Fra København N
Tilmeldt 15. Aug 12
Indlæg ialt: 39
Fra  FindGaven.Nu Skrevet kl. 14:24

Hvis det er til en webside kunne du også lave en simpel funktion serverside der gjorde det.

Svært ved at finde de gode gaveidéer? Check FindGaven.Nu

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)