Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det normalt ??

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Goddag aminoer.. Jeg er godt igang med at opsætte min webshop, tager produktbilleder osv. Men jeg får hele tiden den tanke " hvad fanden roder jeg mig selv i ?".. Lige pludselig mister jeg motivationen ved hele projektet, da jeg stinker til at tage produktbilleder, og al de produktbeskrivelser mm. Der er så meget at holde styr på..
Er det normalt at man mister motivationen midt i forløbet ? Eller er jeg ikke god nok til at være iværksætter??:-(
Fra København
Tilmeldt 23. Sep 10
Indlæg ialt: 14
Fra  Sikka Aps Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Honning :-)

Kan ikke komme med mange råd, men kan sige at du bestemt ikke er alene med de tanker. Jeg åbnede min webshop i foråret, og knokler stadig på livet løs med at holde overblik og at lære. Det tar' tid, og det tror jeg man skal regne med. 

Produktbillederne kan du måske få fra leverandøren? Mange af mine leverandører har en database med billeder til fri afbenyttelse. Så blir' det selvfølgelig en særlig stil, men det er fint til en start og viser produktet flot. Nogle af mine billeder tager jeg også selv, og fifler med photoshop og spørger mere erfarne kameranørder til råds. 

Men hold ud og hæng i. Du er ikke alene Wink

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er normalt. Selv mistede jeg totalt alt motivation igår, da jeg fulgte op på folks fremgang i Affiliatedm. Min bror som intet havde lavet, havde tjenr 300+. Jeg der havde knoklet røven i laser med netop produkter, beskrivelser osv (min side var en affiliate webshop setup). Istedet for at gå endnu længere ned, satte jeg mig til at spille lidt computerspil, og fik tankerne helt væk fra det. Det gjorde jeg en times tid eller to, tog en snak med min bror, og satte mig for at starte forfra, med helt ny energi. Så du er bestemt ikke den eneste der mister motivationen fra tid til anden. En mindre slapper, tænk på noget andet og tag så fat i det lidt senere.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

honning82:
Er det normalt at man mister motivationen midt i forløbet ?

Ja især når man roder med ting man ingen forstand har på, det kan faktisk give stress i maven hvis man går og tumler med ting man ikke har den rette viden om, det kommer meget an på hvem man er og hvilken tilgang man har til sine projekter ... så mit råd til dig er find nogle der kan tage dine billeder og skrive din tekster og brug din tid der hvor du er bedst :)

Held og lykke med det.

/allan

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Honning,

Jeg ved hvordan du har det :) Jeg har selv været der... Du har det som du har det, fordi at du kigger på hvor du er nu, og holder det op imod hvor du gerne vil være meget SNART... Det hele kommer til at virke overvældende, hvis du konstant fokuserer på målet...

Tag i stedet et lille skridt ad gangen... Vær stærk, og stædig.. Du skal nok nå det... :)

Vh. Mehmet Aslan

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Rønne
Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 56
Fra  Underdrenge.dk ApS Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan kun råde dig til at lave en handlingsplan der beskriver alle de opgaver du skal have udført. Få sat nogle datoer på (realistiske datoer) og giv dig god tid til at udføre dem, så du ikke skal tilbage igen når du er i gang med noget nyt. Selvfølgelig kan alt ikke udføres perfekt første gang, da man hurtigt lære nye ting under hele forløbet. 

www.underdrenge.dk - her finder du ingen sure underbukser

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

honning82:
Er det normalt at man mister motivationen midt i forløbet ?

Yep - det er normalt - og dyrt.

Det er forskelligt, hvad der skal til for at motivere forskellige mennesker.
For mig virker det rigtig godt at stille et realistisk mål og love mig selv en belønning.

Det behøver ikke være stort.

Lige nu er jeg 900 kr's annoncesalg fra at få lov til at spise frokost. :-)

Venlig hilsen

Hans

PS - jeg har lige en annonce til 900 kr. - vil du købe den :-)

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)