Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der basis for en ægte gadgets buitks kæde?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 05:22
Hvor mange stjerner giver du? :

tænkte på at starte en gadget butik. Her skulle der kun sælges de bedste af de bedste gadgets og prisen der efter, uden at være overdrevet dyr. alle produkterne skal butiks sælgeren havde prøvet selv og skal vide noget om alle varerne. vil det være basis for det? desuden skal det være en oplevelse at komme ind i butikken og butikken skal kun være maks 250 m2 stor. God eller dårlig ide? Til en side bemærkning, har jeg sagtemns råd til det.

Fra Horsens
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 06:55

Brænder for business! Altid klar på en Skype snak. "learner882"
Smykker til mænd  

Tilmeldt 24. Nov 12
Skrevet kl. 06:57

kender dem godt, men de har for mange lavkvalitets gadgets. Min tanke var at sælge beats audio, special udvlagte apple computere og andre højkvalitet gadgets. 

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 08:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

sverigemand:

kender dem godt, men de har for mange lavkvalitets gadgets. Min tanke var at sælge beats audio, special udvlagte apple computere og andre højkvalitet gadgets. 

Jeg tror det ikke champ. Medmindre du vil til at konkurrere med gadgets.dk på internettet og så bruge butikken som en slags lager og showroom, så tror jeg at der er for lidt interesse, for høj konkurrence og for lidt procenter på varerne :(

Fra Bording
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 239
Fra  FastSpeak Skrevet kl. 08:53

Jeg tror ikke ideen er helt dum. Det der er ulempen ved gadget.dk og de andre er at man ikke kan se og røre...

Så jeg tror sagtens ideen kan holde, hvis butikken f.eks ligger i et center eller andet...

FastSpeak.dk - Nemt - Hurtigt - Billigt 

Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:58

Hej Sverigemand.

Jeg tror der er belæg for sådan butik, i det der ikke er særlig mange butikker i Danmark hvor du reelt kan se for eksempelvis iPhone tilbehør.

Men jeg tror at det er vigtig at få den rigtige placering, og tror ikke at sådan en butik ville kunne ligge i "mindre" byer, men skal holdes i Århus og København :)

Mvh Emil Kjeldsen

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 16. Nov 12
Fra  nemEDI Skrevet kl. 09:04

Især hvis man får en god service, og dem der står i butikken virkelig ved hvad de snakker om.

Der skal du også tænke på hvem du ansætter i butikken; du skal ikke ansætte de helt unge nørder, selvom de ved en masse om de gadgets de skal sælge. Jeg ser din målgruppe som folk i 30-40 års alderen, med pengepungen i orden, som gerne vil være med på beatet, men som ikke rigtigt ved hvad det er for en dims, der vil opfylde deres behov bedst.... og de vil ikke betjenes af en "ung fløs", men af nogen der er lidt ældre, og i deres øjne lidt mere troværdig.

De unge får du ikke fat i alligevel, for de køber billigt på nettet.....

nemEDI leverer billige EDI løsninger til store og små virksomheder

Tilmeldt 24. Nov 12
Skrevet kl. 09:30

Emil Kjeldsen:
Hej Sverigemand.

Jeg tror der er belæg for sådan butik, i det der ikke er særlig mange butikker i Danmark hvor du reelt kan se for eksempelvis iPhone tilbehør.

Men jeg tror at det er vigtig at få den rigtige placering, og tror ikke at sådan en butik ville kunne ligge i "mindre" byer, men skal holdes i Århus og København :)

Mvh Emil Kjeldsen

hej,

vi snakker ikke om standart iphone tilbehør, men produkter ale beats audio by dr. dree og produkter i det segtment. Vi snakker om at sælge hørebuffer i tusind kroner klassen og andet tilbehør af den højeste kvalitet. Servicen vil være i top og oplevelsen i butikken skal være næsten lige som i Apple butikker.

Tilmeldt 24. Nov 12
Skrevet kl. 09:35

Jesper Carstensen:

Især hvis man får en god service, og dem der står i butikken virkelig ved hvad de snakker om.

Der skal du også tænke på hvem du ansætter i butikken; du skal ikke ansætte de helt unge nørder, selvom de ved en masse om de gadgets de skal sælge. Jeg ser din målgruppe som folk i 30-40 års alderen, med pengepungen i orden, som gerne vil være med på beatet, men som ikke rigtigt ved hvad det er for en dims, der vil opfylde deres behov bedst.... og de vil ikke betjenes af en "ung fløs", men af nogen der er lidt ældre, og i deres øjne lidt mere troværdig.

De unge får du ikke fat i alligevel, for de køber billigt på nettet.....

kan du læse mine tanker? Det var lige den målgruppe jeg tænkte på.

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 09:42

sverigemand:
God eller dårlig ide?

Hvis du har råd, lyst og tid, så gør det da :-)

Bare få lavet en lang liste med gadgets inden du overvejer beliggenhed osv, ingen grund til at finde butikken's location hvis du ikke ved hvad du skal sælge :)

Når du siger kvali gadgets, og 30-40 års alderen, så begrænser du det meget:)

Jeg kender godt nok mange unge som render rundt med Dre headset's i 3 forskellige farver, og 50cent's headsets også.

Bare se hvor mange unge der har en smartphone, det er en dyr ting (3-6000 koster de jo), Boze anlæg er der også unge der har, Apple Pc'er, gamer pc'er til flere 10000 kr, de bruger penge på det de (vi, mig selv) vil have, så ikke udeluk de unge :-) 

Danmark's befolkning er luksus-dyr.
Selvom unge ikke har "råd" til et boze anlæg, så ønsker de sig bare pengene i gave også spare resten også køber de det sku ;)

Henvend dig til alle aldre :-)
(selvfølgelig ikke 10 år, ved mindre du har en fed Action man!)

Held og lykke, hvis du åbner i Århus kigger jeg i hvert fald forbi! 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)