Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Firmakonto og Ewire!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Aug 11
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg var lidt usikker på hvor jeg skulle poste dette indlæg, men fandt det passene her!

Det hele sitre i mig af spænding da jeg snart vælger at oprette mit eget firma/webshop. Jeg har nogle spørgsmål angående diverse økonomi ting.

Først og fremmeste, jeg vil importere fra diverse asiatiske land. Mit spørgsmål er, jeg vil gerne holde min privat økonomi og min virksomheds økonomi hver for sig. Jeg er udemærket klar over som enmandsvirksomhed er det det sammen, men derfor vil jeg stadig have en konto hvor "firmaets" økonomi er på og en hvor min egen er på. Her kommer der et andet spørgsmål også ind, skal jeg have en konto til import? og en hvor pengene for de salg jeg forhåblig kommer til at lave sættes ind? eller skal det bare være en og sammen?

Tilsidst et spørgsmål der ligger sig tæt op ad, hvad har i og sige om Ewire? Jeg har prøvet at lede efter et firma der brugte Ewire hvor jeg kunne prøve deres købemodul men uden held da jeg hver sted skal oprette en bruger(giver ingen mening når jeg intet skal have). Her falder min interrese så på om hvordan det forgår. 

Skal man som kunde oprette sig som Ewire bruger? eller ej?. Hvis folk kender en side som coolshop? der kommer der bare en betalingsside op og alt er løs er det også sådan med Ewire? og ja det betyder noget for mig, for hvis man skal til det helt store show inde man skal betale, så gider folk ikke købe det, altså er Ewire også en løsning som min dovne moster gider at bruge? 

-Mathias

Tilmeldt 27. Aug 11
Skrevet kl. 17:32
Tilmeldt 27. Aug 11
Skrevet kl. 19:36

Anyone? Har fået svar på Ewire, men mangler stadige resten

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)