Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler produktoer.?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 114
Fra  Astrosmykker.dk Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej der ude

Er der nogle som kan produsere en ny slags brand alamer

Hvem kan lave brand alamer til en god pris ??

regner med at hoerer fra jer

MVH Nicolas 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:18
Det er der ganske givet nogen der kan, men du er nok nødt til at nævne blot en lille bitte smule mere om hvad det er du rent faktisk søger.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:33
Nu har jeg godt nok ikke forstand på Brand Alarmer, men jeg har styr på produktudvikling, og jeg er rimelig sikker på, at der findes et hav af standarder der skal overholdes for at du overhovedet må kigge på en brandalarm... Det kræver vist en rimelig erfaring mht standarder for at kunne udvikle sådan en... så hvis du vil starte fra bunden med sådan en, så skal du dælme have dine specifikationer i orden...

Hvis det er fordi du har en god idé til en ny brandalarm, så vil mit råd være at arbejde lidt mere med ideen, få udarbejdet en mindre rapport om det, evt. en funktionel prototype, (hvis du ikke har evnerne, så kan en mockup være fint i første omgang).. og så gå til et firma der allerede udvikler brandalarmer (slå det op på google), lav en kontrakt om at de ikke må bruge din ide eller sådan noget, og foreslå dem ideen...

Evt. tag kontakt til nogle af de "iværksætterhjælpere" der er herinde... der er et par "ole opfinder firmaer" som hjælper sådan nogle ideer i gang...

Bare mit forslag...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)