Jeg er blevet introduceret for at "det nye sort" indenfor hosting er applikations hosting. Hvor man har adgang til alle de bedste Applikationer (open source) der er på markedet Der findes nogle enkelte udbydere på markedet - men er det virkelig den vej det går? Hvad er jeres take på det? Det er noget der burde interessere alle :) - da open source under alle omstændigheder er "the shit" Tænk - google er mere værd end Microsoft... - its a new world order! :) ANY WAYS - ser frem til kvikke og kvalificerede synspunkter! |
john.jensen:Jeg er blevet introduceret for at "det nye sort" indenfor hosting er applikations hosting.
Hvor man har adgang til alle de bedste Applikationer (open source) der er på markedet
Der findes nogle enkelte udbydere på markedet - men er det virkelig den vej det går?
Hvad er jeres take på det?
Det er noget der burde interessere alle :) - da open source under alle omstændigheder er "the shit"
Tænk - google er mere værd end Microsoft... - its a new world order! :)
ANY WAYS - ser frem til kvikke og kvalificerede synspunkter!
Jeg tror at PaaS og SaaS er det vi bevæger os hen mod, Rackspace, Amazon og HP er i fuld gang med IaaS (Infrastructure as a Service), altså ren computing power. Dette er kun starten for at bevæge os hen mod PaaS og SaaS.
Så jeg tror det er den vej i går imod - at give folk en platform, hvor man kan 'deploy' kode (google app engine), og det vil skalere, som en no-brainer.